کد خبر 228055
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱

ناصر ابراهیمی در گفتگو با «حیات»:

بردن ازبکستان در تاشکند هم کار سختی نیست

بردن ازبکستان در تاشکند هم کار سختی نیست

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل امروز تیم ملی ایران مقابل ازبکستان صحبت کرد.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت تیم ملی ایران مقابل ازبکستان اظهار داشت: ملی‌پوشان چند برد پیاپی کسب کرده و به انسجام خوبی رسیده‌اند و هماهنگی و روحیه تیمی بالایی میان بچه‌ها می‌بینم. به نظرم با توجه به جوی که حاکم است ما مقابل تیم‌هایی که از خودمان ضعیف‌تر هستند به مشکل نخواهیم خورد. برای همین در این مرحله از مسابقات مشکل چندانی برای بردن بازی‌ها و صعود از این مرحله نداریم. خدا را شکر وضعیت تیم ملی با دور قبل اصلاً قابل مقایسه نیست. یادش می‌افتم که زمان ویلموتس مقابل تیم‌های درجه دو و سه آسیا به مشکل خورده بودیم و حتی داشتیم حذف می‌شدیم که اسکوچیچ آمد و به دادمان رسید مگرنه از همان مرحله اول حذف شده بودیم و یک آبروریزی بزرگ شکل گرفته بود.

وی افزود: تیم ملی انسجام خوبی دارد، هرچند هنوز قلعه‌نویی به ترکیب اصلی خودش نرسیده و هر بازی شاهد چند تغییر در ترکیب تیم ملی هستیم و این اتفاق خوبی نیست. درست است که برخی از آنها به واسطه مصدومیت و موارد این چنینی است ولی بازهم نیاز است تیم ملی به یک ترکیب ثابت دست پیدا کند که امیدوارم تا پایان این مرحله به نقطه نهایی برسد و برای دور پایانی ترکیب ایده‌آل خودمان را داشته باشیم. به نظرم 80 درصد ترکیب تیم ملی در جام ملت‌ها از الان مشخص است و مابقی هم طی دیدارهای آینده مشخص خواهد شد.

پیشکسوت فوتبال در ادامه عنوان کرد: ازبکستان تیم خوبی است و همیشه توانسته مارا آزار دهد. فرقی نمی‌کند سرمربی ما کدام شخص بوده و در هر دوره که من دیدم حتی وقتی ازبکستان را شکست دادیم این اتفاق به سختی رخ داده و مارا حسابی توانستند اذیت کنند. ازبکستان تیمی است که مقابل هر تیم قدرتمند آسیایی می‌تواند چنگ و دندان نشان دهد. آنها بازیکنان با کیفیتی در همه پست‌ها در اختیار دارند ولی در هر صورت فکر می‌کنم برنده این بازی ما باشیم. حالا شاید نتوانیم با اختلاف گل برنده شویم ولی پیروزی در این بازی در خانه حریف و در تاشکند هم دور از دسترس نیست.

ابراهیمی در مورد اخراج نوراللهی از اردوی تیم ملی هم گفت: از نوراللهی تعجب می‌کنم چون حداقل او امیر قلعه‌نویی را می‌شناسد و می‌داند وی با چنین رفتارهایی کنار نمی‌آید و بازهم دست به بی‌انضباطی می‌زند. نوراللهی مهره مهم و مفیدی برای تیم ملی است و امیدوارم اگر مصلحت بر این است که به تیم ملی بازگردد به نوعی این اتفاق صورت بگیرد. تصمیم نهایی در این خصوص با امیر قلعه‌نویی است و نباید او را تحت فشار قرار دهیم چون اگر او نخواهد نوراللهی را برگرداند تحت فشار رسانه‌ها و افکار عمومی هم این کار را نخواهد کرد و فقط تمرکز او به هم می‌ریزد.

ابراهیمی در پایان خاطرشنان کرد: امیدوارم بازیکنان یک بازی خوب از خودشان به نمایش بگذارند. در این شرایط اقتصادی تنها دلخوشی مردم همین فوتبال است و امیدوارم با برتری تیم ملی مردم شاد شوند و یک نتیجه خوب در پایان بازی به دست بیاید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha