کد خبر 227854
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷

رئیس پلیس استان قزوین:

مواد مخدر مسافر اتوبوس به مقصد نرسید

مواد مخدر مسافر اتوبوس به مقصد نرسید

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از دستگیری یک قاچاقچی در بین مسافران اتوبوس تهران - تبریز با سه کیلوگرم ماده مخدر شیشه و هرویین خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سرهنگ فرهاد علی بیگی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد:‌ خبری به دست پلیس رسید مبنی بر اینکه یک قاچاقچی قصد دارد مقادیری موادمخدر را به شهر تبریز ( استان آذربایجان شرقی) حمل کند که سریعا موضوع توسط تیم ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با تحقیقات پلیسی مشخص شد که این قاچاقچی با عنوان مسافر اتوبوس تهران - تبریز خود را در بین مسافران قرار داده است که پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، اتوبوس یاد شده در قزوین متوقف و فرد مورد نظر ضمن شناسایی، توسط پلیس دستگیر شد.

به گفته این مسوول انتظامی، از متهم مقدار سه کیلوگرم موادمخدر، شامل یک کیلو و ۵۰۰ گرم هرویین و یک کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه کشف شد.

سرهنگ علی بیگی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: یکی از شگردهای قاچاقچیان موادمخدر، حمل مواد در پوشش مسافر و استفاده از خودروهای شخصی است که در این رابطه ماموران پلیس هوشیار بوده و روی این قضیه متمرکز شده‌اند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ ادامه دارد و پلیس در مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر قاطعانه ایستاده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha