کد خبر 227834
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳

زن مواد فروش دستگیر شد

زن مواد فروش دستگیر شد

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری زن موادفروشی که در جنوب پایتخت اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کرد، خبر داد و گفت: از مخفیگاه این متهم سابقه‌دار ۲۵ کیلو حشیش کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ حسین باباپور رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ امروز اظهار کرد: در راستای مبارزه قاطع و همه‌جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، مأمورین پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران به منظور تحقق اهداف سازمانی در خصوص دستگیری سوداگران مرگ، از طریق گزارشات مردمی دریافتند زن جوانی مبادرت به تهیه و توزیع گسترده انواع مواد مخدر در جنوب تهران با شیوه و شگردهای خاص می‌کند.

وی افزود: با عنایت به اهمیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد، متهم در پوشش اجاره یک باب منزل مسکونی در منطقه نازی‌آباد تهران اعمال مجرمانه خود را جامه عمل می‌پوشانند.

باباپور بیان کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت این متهم سابقه‌دار ادامه داشت تا اینکه با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیسی تیمی از مأموران به مخفیگاه متهم اعزام و ضمن دستگیری زن موادفروش ۲۵ کیلو حشیش کشف کنند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha