کد خبر 227823
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲

سیل در راه ۷ استان جنوب و جنوب غرب کشور

سیل در راه ۷ استان جنوب و جنوب غرب کشور

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی از احتمال وقوع سیل در ۷ استان کشور، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، مرتضی مرادی‌پور معاون عملیات سازمان امداد و نجات، با اشاره به هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی، گفت: طبق هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز دوشنبه، در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر، نیمه شرقی و شمالی خوزستان، شمال غرب فارس، جنوب ایلام، جنوب لرستان و دامنه و ارتفاعات در چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس، با توجه به هشدار وقوع سیل و طوفان امدادگران جمعیت هلال‌احمر در ۷ استان کشور، در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

مرادی‌پور افزود: با توجه به هشدار هواشناسی، از هم‌وطنان درخواست می‌کنم که به هشدارهای هواشناسی توجه کنند و قبل از تردد از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

گفتنی است، هشدار بارش شدید و رگباری باران، وزش شدید باد و بارش برف در ارتفاعات در روز دوشنبه، در استان‌های آذربایجان غربی، نیمه جنوبی آذربایجان شرقی، کردستان، زنجان، قزوین، کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، همدان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، فارس، مرکزی، غرب و جنوب اصفهان، ارتفاعات در استان‌های البرز و تهران و در روز سه‌شنبه، در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، نیمه شرقی مازندران، ارتفاعات و دامنه در لرستان، نوار شمالی خوزستان و ارتفاعات استان‌های تهران و البرز پیش‌بینی شده است.

لازم به ذکر است، شماره ۱۱۲، ندای امداد، در صورت بروز حادثه، آماده کمک‌رسانی به هم‌وطنان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha