کد خبر 227734
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱

بندرعباس با ۶۰۰ برنامه به استقبال هفته بسیج می‌ورد

بندرعباس با ۶۰۰ برنامه به استقبال هفته بسیج می‌ورد

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس گفت: ۶۰۰ برنامه متنوع فرهنگی، محرومیت زدایی و جهادی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سطح محلات و روستاهای این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سرهنگ حمید ماندگاری روز یکشنبه در نشست خبری به مناست گرامیداشت هفته بسیج افزود: نشست‌های روشنگری و جهادتبیین، یادواره شهدای غزه و جبهه مقاومت، سرکشی از خانواده‌های شهدا، همایش پیاده‌روی، تجمع اقتدار بسیج با حضور گردان‌های بسیجی در روز جمعه سوم آذر و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در بندرعباس است.

وی بیان کرد: اعزام گروه‌های جهادی در محلات و روستاها، آبرسانی به ۱۹ روستای مناطق محروم، برگزاری دستاوردهای بسیج، واکسیناسیون دام و افتتاح کارگاه‌های تولید باطری خودرو و تولید پلاستیک از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی و جهادسازندگی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرعباس همچنین با اشاره به اینکه یکی از مولفه‌های قدرت امنیتی ما بسیج است، اظهار کرد: اگر آمریکا و اسرائیل جرات تعرض به کشور ایران را ندارد، به دلیل قدرت بازدارندگی ما است.

سرهنگ ماندگاری ادامه داد: در دنیایی که ما زندگی می‌کنیم باید قدرت داشته باشیم و چشم‌اندازی که نشان می‌دهد، ایران به یاری خداوند به نقطه ایده‌آل خواهد رسید که لازمهِ آن انسجام و وحدت داخلی بوده و بسیج در این زمینه نقش ارزنده‌ای دارد.

وی گفت: پس‌رفت کشور به علت دوری از تفکر و اندیشه بسیجی است؛ چرا که هر جا این نهاد مقدس نیاز باشد برای پیشرفت جامعه داوطلبانه و خودجوش ورود می‌کند و با مقاومت و ایستادگی و روحیه بسیجی می‌توان کشور را بویژه در حوزه امنیتی رشد دهیم.

۲۹ آبان‌ماه تا پنجم آذرماه به عنوان هفته بسیج نام‌گذاری شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha