کد خبر 227669
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴

نوری: نوراللهی بازیکن مهمی برای تیم ملی است

نوری: نوراللهی بازیکن مهمی برای تیم ملی است

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت تیم ملی و حواشی و اتفاقات بازی با هنگ کنگ صحبت کرد.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ اظهار داشت: ابتدا باید برد تیم ملی را تبریک بگویم و امیدوارم این پیروزی‌ها در بازی‌های بعد و دیدارهای آینده هم اتفاق بیافتد. هنگ کنگ حریف قدری برای ایران نبود و مشخص بود این بازی را می‌بریم و یک برد پر گل هم غیر قابل پیش بینی نبود. به نظرم بازیکنان بعد از اینکه در دقیقه 15 بازی دو گل از حریف جلو افتادند کمی عقب کشیدند و به فکر این بودند که انرژی‌شان را برای بازی‌های بعدی ذخیره کنند یا خدای نکرده مصدومیتی رخ ندهد. اگر ایران بازی را محکم گرفته بود می‌توانست حتی با گل‌های بیشتری هم به پیروزی برسد.

وی در مورد مصدومیت جهانبخش گفت: علیرضا یک بازیکن کلیدی و مهم در ترکیب تیم ملی است. بازیکنی است که خودخواه نیست و در خدمت تیم بازی می‌کند و بدون تردید کادرفنی قدر بازیکن با کیفیتی مثل او را می‌داند. مصدومیت او اتفاق ناراحت کننده‌ای بود و شنیدم در بازی با ازبکستان هم حضور ندارد. امیدوارم هرچه سریعتر مصدومیتش رفع شود و به ترکیب تیم ملی برگردد و بتوانیم از حضور او استفاده کنیم.

پیشکسوت فوتبال در مورد اخراج احمد نوراللهی هم توضیح داد: در فوتبال در کنار مسائل فنی، نظم و دیسیپلین تیمی هم موضوع مهمی است و باید به آن توجه کنیم. احترام سرمربی یک تیم در هر شرایطی باید حفظ شود و به نظرم احمد که از دوستان خوب من است نباید از کوره در می‌رفت و واکنش نشان می‌داد. امیدوارم مشکل او با یک عذرخواهی حل شود و به زودی به تیم ملی برگردد چرا که بازیکن توانمندی است و به درد تیم ملی می‌خورد.

نوری در مورد تقابل با ازبکستان هم خاطرنشان کرد: بهترین حریف ما در این گروه بدون شک ازبکستان است که تقریباً محکی جدی برای ما به حساب می‌آید. آنها یک تیم فیزیکی و سرعتی هستند و می‌توانند در برخی پست‌ها ما را اذیت کنند ولی در کل فکر می‌کنم برنده این بازی هم ما باشیم. با چیزی که در تیم ملی دیدم به نظرم با امتیاز کامل از گروه صعود خواهیم کرد و امیدوارم در دور نهایی هم نتایج خوبی بتوانیم کسب کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha