کد خبر 227612
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴

برف و باران میهمان خراسان شمالی

برف و باران میهمان خراسان شمالی

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی با اشاره به صدور به هشدار سطح نارنجی از بارش باران و برف و افت دمای هوای از روز سه شنبه در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، مهری هاشمی رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی به صدور هشدار هواشناسی در استان خراسان شمالی اشاره و اظهار کرد: هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای هفته جاری در خراسان شمالی صادر شد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی با اشاره به وقوع پدیده گردوخاک از روز یک شنبه تصریح کرد: از روز سه شنبه شاهد کاهش ۱۲ تا ۱۴ درجه‌ای دمای هوا و بارش باران در اغلب مناطق استان خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: فعالیت این سامانه تا روز چهارشنبه در اغلب نقاط خراسان شمالی به ویژه مناطق شمال، شرق و جنوب شرق استان و شهرستان‌های مانه، سملقان، راز و جرگلان، فاروج، اسفراین و شیروان ادامه پیدا خواهد کرد.

هاشمی خاطر نشان کرد: وزش باد لحظه‌ای شدید، بارش باران و برف در پاره‌ای از نقاط، رگبار باران و رعد و برق نوع مخاطره‌های فعالیت این سامانه هواشناسی خواهد بود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید، آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، صاعقه در استان شاهد خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha