کد خبر 227609
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸

خانواده شهدا و ایثارگران محیط زیست در اصفهان تجلیل می‌شوند

خانواده شهدا و ایثارگران محیط زیست در اصفهان تجلیل می‌شوند

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: بزرگ‌ترین رویداد محیط زیست کشور برای تجلیل از شهدا و ایثارگران محیط زیست در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های حیات، احمد رضا لاهیجان زاده مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: دوم آذر ماه بزرگترین رویداد محیط زیستی کشور با عنوان اولین کنگره گرامی داشت شهدا و ایثارگران محیط زیست با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران از سراسرایران در خوزستان برگزار می‌شود.

وی افزود اگرچه محیط بانی خود شغلی ایثارگرانه به شمار می‌آید لیکن گرامی داشت شهدا و ایثارگران محیط زیست که جان نثارانه خود و سلامت خویشتن را فدای دفاع از حریم طبیعت الهی کرده‌اند بیانگر اهمیت والای حیات و کمترین پاسداشت جایگاه عزیزانی است که برای حیات سالم همه زیستمندان هستی خود را در طبق اخلاص نهاده‌اند.

لاهیجان زاده گفت محیط بانی یا مرزبانی محیط زیست طبیعی، توفیقی است که تنها نصیب بندگان خاص خداوند می‌شود. یک محیط بان با پیشگیری از تخریب طبیعت به پایداری سرزمین و حراست از منابع محدود حیاتی برای نسل امروز و نسل‌های آتی کمک می‌کند و اقدام‌های حفاظتی و بازدارنده طبیعت مردان میهن عزیزمان، تضمین کننده حیات سالم آیندگان خواهد بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در خصوص این رویداد مهم زیست محیطی کشور با اعلام این نکته که مجموعه کارکنان حفاظت محیط زیست استان اصفهان افتخار دارند که افزون بر ۴۴ درصد از نیروهای شاغل در این اداره کل از ایثارگران به شمار می‌آیند گفت ۵ نفر از خانواده ایثارگران محیط زیست استان اصفهان به نمایندگی از خانواده محیط زیست این خطه از ایران اسلامی در کنگره بزرگداشت شهدا و ایثارگران محیط زیست خوزستان شرکت خواهند کرد.

گفتنی است طی دهه‌های گذشته اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان ۹ محیط بان شهید و ۱۱ جانباز تقدیم طبیعت میهن کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha