کد خبر 227548
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

با هدف نشان دادن رشادت‌های محیط بانان؛

اولین کنگره ملی شهدای محیط زیست سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

اولین کنگره ملی شهدای محیط زیست سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان از برگزاری اولین کنگره شهدا و ایثارگران محیط زیست کشور در آذرماه سالجاری با حضور جمعی از خانوادهای ایثارگر و خانواده شهیدان محیط زیست این استان خبر داد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ محمدرضا علیمرادی از برگزاری اولین کنگره شهدا و ایثارگران محیط زیست کشور در آذرماه سالجاری با حضور جمعی از خانوادهای ایثارگر و خانواده شهیدان محیط زیست سیستان و بلوچستان خبر داد و بیان کرد: در دولت سیزدهم توجه خوبی به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان شده و خانواده محیط زیست این استان نیز دارای یک نفر شهید وظیفه و ۲۶ خانواده شهدا و ایثارگر بوده است.

وی افزود: حفاظت از اکوسیستم‌های طبیعی کشور و ترمیم اثرات سو گذشته در محیط زیست همچنین پیشگیری و ممانعت از تخریب و آلودگی محیط زیست از وظایف مجموعه محیط زیست است و این کنگره که در استان خوزستان برگزار خواهد شد نقطه عطفی برای نشان دادن رشادت‌های محیط بانان زحمت کش و سخت کوش کشور خواهد بود.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان ادامه داد: دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا، شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا، غبارروبی مزار شهدا و مناسبت‌های مختلف از جمله مهمترین اقدامات اداره کل در راستای تکریم خانواده شهدا و ایثارگران اداره کل بوده است.

وی تاکید کرد: سازمان حفاظت محیط زیست ۱۲۲ شهید و جان‌نثار محیط بان تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده، افزون بر آن ۱۰ شهید دفاع مقدس در خود دارد و حدود ۳۷۹ مصدوم داشته که تا کنون ۴۶ نفر از این عزیزان احراز جانبازی شده و در صدد و پیگیر اخذ باقی موارد خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha