کد خبر 227547
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

هر جا ردپایی از امریکا و اسرائیل باشد ما پای آنهارا قطع خواهیم کرد

هر جا ردپایی از امریکا و اسرائیل باشد ما پای آنهارا قطع خواهیم کرد

فرمامده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: به امریکا و اسرائیل و کشورهای همراه آنان اعلام می‌کنیم هر جا رد پایی از امریکا و اسرائیل باشد ما پای آنها را قطع خواهیم کرد و باید بدانند که ماندگاری از آن اسلام است

به گزارش گروه استانی حیات؛ سردار امان‌الله گشتاسبی در سخنرانی راهپیمایی ضدصهیونیستی و حمایت از مردم غزه سنندج اظهار کرد: خدا را شاکرم که امروز مردم کردستان همچون ملت ایران با این حضور باشکوه در دفاع از مردم مظلوم غزه حماسه آفریدند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با قدردانی از همه مردم استان در حماسه استقبال از رئیس جمهور در سفر دوم به کردستان، افزود: مردم کردستان همواره در اینچنین برنامه‌هایی حماسه می‌آفرینند.

وی تصریح کرد: مردم کردستان و ملت ایران در طول ۴۵ سال عمر بابرکت انقلاب همواره همراه بوده‌اند و این نظام با پرچمداری رهبری و پشتیبانی ملت تداوم می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: مردم ۴۵ سال پیش آمدند و با رهبری امام راحل انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و دستورات دین را اجرایی کردند و از آن روز دشمنان برای انحراف در مسیر انقلاب تلاش می‌کنند.

سردار گشتاسبی تصریح کرد: انقلاب با توکل مردم از تمامی اقوام و ادیان به خدای متعال، توجه مردم به رهبری امام و فرامین ایشان محقق شد و این مسیر ادامه می‌یابد.

به گفته وی، در جای جای جهان هر حرکتی علیه امریکا و اسرائیل را از جمهوری اسلامی می‌دانند و امروز ملت فلسطین با تاسی از نهضت امام و الگوگیری از ملت ایران و با سه اصل انسجام، وحدت و توکل به خدا همانند ملت ما برای استقلال و آزادی خود تلاش می‌کنند.

وی عنوان کرد: همه خیرخواهان می‌دانند مردم فلسطین و غزه برای استحقاق حق خود همانند ایران که بیش از ۲۰۰ هزار شهید و ۵۰ جانباز را تقدیم کردند، در حال مبارزه و جهاد هستند.

سردار گشتاسبی اضافه کرد: ملت فلسطین در طول مبارزات خود بیش از ۱۲۰ هزار شهید تقدیم کرده‌اند.

وی اعلام کرد: امروز امریکا و اسرائیل به عنوان جنایتکارترین کشورها شناخته شده هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: جرم مردم فلسطین غیر از این نیست که از خاک و دین و ارزش‌های خوددفاع می‌کنند.

وی در پایان سخنانش گفت: به امریکا و اسرائیل و کشورهای همراه آنان اعلام می‌کنیم هر جا رد پایی از امریکا و اسرائیل باشد ما پای آنها را قطع خواهیم کرد و باید بدانند که ماندگاری از آن اسلام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha