کد خبر 227534
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

سردار محمدیان خبر داد؛

کشف ۵۰۰ کیلوگرم هرویین از یک دستگاه تریلی در تهران بزرگ/ دستگیری بیش از ۱۲ هزار خرده فروش

کشف ۵۰۰ کیلوگرم هرویین از یک دستگاه تریلی در تهران بزرگ/ دستگیری بیش از ۱۲ هزار خرده فروش

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف ۵۰۰ کیلوگرم هرویین از یک دستگاه تریلی در پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز شنبه ۲۷ آبان ماه، در حاشیه انهدام و کشف و ضبط بیش از ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در پایتخت گفت:خدمتگزاران در مجموعه پلیس انتظامی تهران بزرگ از ابتدای آبان ماه تا به امروز بیش از ۳ تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی براساس آمارهای رسمی پلیس خبر داد: همچنین از ابتدای سال جاری بیش از ۱۶ تن انواع مواد مخدر در حوزه تهران بزرگ توسط مامورانی که اشراف بر جرم و مجرمین دارند، شناسایی و کشف شد.

سردار محمدیان مطرح کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی طی جندروز اخیر محموله ای به وزن ۵۰۰ کیلوگرم هرویین خالص از  یک دستگاه تریلری که به صورت ماهرانه این مواد را جاساز کرده بود و از چندین گذرگاه نیز عبور کرده بود، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه جاساز مواد به حدی ماهرانه بود که حتی توسط سگ های موادیاب نیز شناسایی نشده بود، گفت: این تریلی در نهایت به محض ورود به تهران توقیف و ۵۰۰ کیلوگرم هرویین از آن کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه تا این لحظه سه نفر در این خصوص دستگیر شده اند، مطرح کرد: مابقی افراد این پرونده نیز در حال پیگیری و شناسایی هستند.

سردار محمدیان با اشاره به نگرانی خانواده‌های تهرانی از توزیع مواد مخدر توسط خرده فروشان در فضای مجازی گفت: نگرانی خانواده‌های محترم تهرانی نسبت به خرده فروشان مواد مخدر هیچگاه از نگاه ما وولیس فتا دور نمانده است کما اینکه بسیاری از همین خرده فروشان توسط گزارش‌های مردمی شناسایی شده و تحت تعقیب قرار گرفته‌ و دستگیر شده اند.

وی اشاره به همکاری خوب مردم پایتخت با پلیس انتظامی تهران بزرگ افزود: مردم همکاری خوبی با پلیس دارند و  گزارش بسیاری از خرده فروشان را در اختیار پلیس قرار می‌دهند که این افراد در اسرع وقت و پس ازاخذ حکم قضایی دستگیر می شوند.

فرمانده نظامی تهران بزرگ با بیان اینکه مردم باید هرگونه تحرک مشکوک را به پلیس اطلاع دهند,افزود: براساس آمارهای پلیس از ابتدای سال تاکنون‌بیش از ۱۲ هزار توزیع کننده  مواد مخدر شناسایی و دستگیر شده اند. بر اساس همین آمار نیز تنها در ماه جاری ۵۰۰ خرده فروش مواد مخدر توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha