کد خبر 227451
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۰

فتحی در گفتگو با «حیات»:

جمعیت هلال احمر برای مقابله با هرگونه خطر سیلاب مجهز شده است +فیلم

جمعیت هلال احمر برای مقابله با هرگونه خطر سیلاب مجهز شده است +فیلم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: جمعیت هلال احمر برای مقابله با هرگونه خطر سیلاب مجهز شده است.

شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات، در پاسخ به این پرسش که آیا جمعیت هلال احمر استان تهران برنامه‌ای برای مقابله با وقوع سیلاب‌های احتمالی در این استان را دارد یا خیر، گفت: با توجه به وقوع سیلاب‌های اخیر در استان تهران این جمعیت برای عملیات امداد و نجات از یک ماه و نیم گذشته و با هماهنگی دستگاه‌های بین بخشی کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر با خرید تجهیزات مناسب با هدف مقابله با سیلاب و هماهنگی برای برگزاری دوره‌های بازآموزی در محیط واقعی در مجموعه شهر و سراسر استان تهران آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه سیلاب احتمالی را دارد.

فتحی با بیان اینکه بوستان ولایت از اصلی‌ترین مکان‌های شهر تهران می‌باشد که که می‌توانیم در مواقع بحران از آن استفاده بهینه نماییم, مطرح کرد: سازمان مدیریت بحران شهر تهران تمام تلاش خود را می‌کند تا نقاط امن در داخل و حاشیه شهر تهران را برای مواقع بحران و اضطراری شناسایی کند تا از این مکان ها بتوانیم علاوه بر مواقع بحران برای مدیریت‌های هماهنگ منطقه‌ای و لجستیکی نیز استفاده بهینه کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران تصریح کرد: تعدادی از این مکان‌ها را در سراسر شهر تهران مورد ارزیابی و شناسایی قرار داده‌ و بنا داریم تا از ظرفیت این مکان‌ها در مانورهای ملی که در ماه‌های آینده برگزار می‌شود، استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید مردم را نسبت به مخاطرات پیرامونشان آگاه نماییم, گفت: ضروریست تا در این خصوص یک هماهنگی بین بخشی میان دستگاه‌ها و بین بخشی در حوزه فرماندهی عملیات ایجاد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha