کد خبر 227347
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷

داستان دشمن در مورد سلاح‌های ادعایی در شفا رسوایی این رژیم است

داستان دشمن در مورد سلاح‌های ادعایی در شفا رسوایی این رژیم است

اسامه حمدان داستان صهیونیست‌ها در مورد سلاح های ادعایی در مجتمع شفا را رسوایی در تمام ابعاد آن برای اسراییل خواند و گفت: ادعاهای اشغالگران مبنی بر وجود یک مرکز فرماندهی نظامی در بیمارستان الشفاء مضحک است و نتوانسته آنها را ثابت کند.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ به نقل از الجزیره، اسامه حمدان از رهبران حماس گفت: روایت دشمن در مورد شواهد ادعایی خود در مجتمع الشفاء مضحک و خنده دار است. همانطور که اشغالگران ادعا می کنند، نگهداری سلاح در کنار دستگاه های MRI در هیچ بیمارستانی معقول نیست.

وی تاکید کرد: داستان دشمن در مورد سلاح های ادعایی در مجتمع شفا برای او رسوایی در تمام ابعاد آن است.  ما درخواست سازمان‌های بین‌المللی را برای تشکیل کمیته‌ای برای نظارت بر بیمارستان‌ها برای افشای نادرستی ادعاهای اشغالگران تکرار می‌کنیم. دولت آمریکا پوشش کاملی برای کشتار و جنایات جنگی انجام شده توسط اشغالگران در مجتمع الشفاء فراهم کرد. هدف اشغالگران از حمله به بیمارستان ها، بمباران نانوایی ها، و تخریب تاسیسات حیاتی، آواره کردن مردم ما از سرزمینشان است. ۶ روز است که منتظر فعال شدن تصمیم اجلاس سران عربی-اسلامی برای شکستن محاصره و کمک رسانی هستیم.

حمدان گفت: دشمن یک مرد ۷۵ ساله را پس از پخش تصاویری از سربازانش که به او کمک می کردند اعدام کرد. از آغاز نبرد طوفان الاقصی، اشغالگران ۲۸۰۰ فلسطینی را دستگیر کرده‌اند و تعداد اسیران ما را در زندان‌های خود به بیش از ۹۰۰۰ رسانده‌اند. 

او مجدداً از مردم عرب و اسلام و همه مردم آزاد دعوت کرد تا به جنبش نفی جنایات اشغالگری ادامه دهند.

حمدان گفت: ما انتظار داشتیم که شورای امنیت قطعنامه ای صادر کند که جنایات پاکسازی قومی انجام شده توسط اشغالگران در نوار غزه را محکوم کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha