کد خبر 227333
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲

موافقت رژیم صهیونیستی با استقرار نیروهای بین‌المللی در غزه پس از جنگ

موافقت رژیم صهیونیستی با استقرار نیروهای بین‌المللی در غزه پس از جنگ

رژیم صهیونیستی، واشنگتن را در جریان مواضع خود در قبال استقرار نیروهای بین‌المللی در غزه در مرحله پساجنگ قرار داد.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ منابع آگاه اعلام کردند، مقامات رژیم صهیونیستی، برت مک گورک، مشاور جوبایدن و هماهنگ‌کننده شورای امنیت ملی آمریکا در خاورمیانه را از موافقت خود در قبال استقرار نیروهای بین‌المللی در غزه در مرحله پساجنگ مطلع ساختند.

براساس گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، منابع مذکور مدعی شدند که تشکیلات خودگردان فلسطین در وضعیت کنونی قادر به کنترل نوار غزه نیست.

منابع اعلام کردند، مک گورک روز گذشته با مسئولان برجسته رژیم صهیونیستی در سایه جنگ علیه غزه دیدار کرد و با آنها موضوع مربوط به امور پس از جنگ را مورد بررسی قرار داد.

پیشتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مشترک با بنی گانتس، عضو کابینه جنگ و یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که در روز پس از پایان جنگ تل‌آویو کنترل امنیتی همه جانبه‌ای بر نوار غزه خواهد داشت.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: «حماس کنترل شمال نوار غزه را از دست داده و هیچ مکانی برای یحیی سنوار (از رهبران این جنبش در نوار غزه) و یا حتی فرد مسلح دیگری جهت مخفی شدن وجود ندارد. همگی آنها خواهند مرد. نیروهای ما از روی زمین و زیر زمین به آنها ضربه خواهند زد و ما با تمام قدرت تا پیروزی ادامه خواهیم داد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha