کد خبر 227308
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

مهدی پاشازاده در گفتگو با «حیات»:

حال تیم ملی ما خوب است

حال تیم ملی ما خوب است

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل تیم ملی ایران با هنگ کنگ صحب

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل امروز تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ اظهار داشت: به نظرم بازی‌های این مرحله نباید خیلی برای ما دشوار و سنگین باشند. هرچند اگر حواس‌مان را جمع نکنیم ممکن است غافلگیر شویم نتیجه جور دیگری رقم بخورد. دور قبلی مسابقات اگر یادتان باشد ما به مشکل خوردیم و کارمان به جایی رسید که میانه راه مجبور شدیم تغییر کادرفنی دهیم و در نهایت با یک معجزه به دور بعد صعود کردیم. 

وی افزود: با این حال من فکر می‌کنم شرایط خوبی در تیم ملی حاکم باشد. امیر قلعه نویی به خوبی تفکراتش را در تیم جا انداخته و می‌داند از تیمش چه می‌خواهد و بر اساس آن بازیکن دعوت می‌کند. ما برخلاف دفعات قبل مشکلاتی که در تیم ملی حاکم بود را نداشتیم و برای همین حداقل در این دوره از مسابقات نباید مشکلی داشته باشیم. 

پیشکسوت فوتبال در مورد کیفیت بازی با هنگ‌کنگ توضیح داد: ما شناخت دقیقی از تیم هنگ کنگ نداریم ولی وقتی کادرفنی می‌گوید روی تیم حریف مطالعه کرده است و شناخت کافی دارد پس باید امیدوار باشیم همینطور باشد و اثر آن را در بازی و در زمین ببینیم. من امیدوارم امروز شاهد یک بازی خوب و یک نتیجه خوب باشیم و پیش بینی من یک برد پرگل است. 

پاشازاده در مورد میانگین سنی بالای تیم هم گفت: جوان‌گرایی یک فرایند طولانی مدت است و کسی انتظار ندارد در بازی‌های رسمی تیم ملی جوانگرایی کند و همه انتظار نتیجه گیری دارند. ولی من در تیم ملی چند جوان با کیفیت می‌بینم که با توجه به سبک بودن بازی‌ها می‌شود در خلال بازی‌ها از آنها استفاده کرد تا تجربه بین المللی پیدا کنند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha