کد خبر 227289
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰

بزرگی در دیدار با خانواده معظم شهید نظریان:

شهدا سرمایه های اجتماعی و معنوی کشور هستند

شهدا سرمایه های اجتماعی و معنوی کشور هستند

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه شهدا همواره زنده‌اند, گفت: شهدا سرمایه‌های اجتماعی و معنوی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ ظهر امروز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه محسن بزرگی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف دیدار و دلجویی از خانواده شهید امنیت محمدرضا نظریان در منزل پدر این شهید واقع در اسلامشهر حضور یافت.

بزرگی در واکنش به اتفاق رخ داده برای پدر شهید و نزاع مامور شهرداری اسلامشهر با ایشان بیان کرد: در پی ارائه گزارش مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران محضر دکتر قاضی‌زاده هاشمی, دستور پیگیری موکد و موثر ریاست بنیاد در رابطه با اتفاق رخ داده به ما در معاونت حقوقی بنیاد ارائه شد.

وی با اشاره به عرض سلام و ارادت دکتر قاضی‌زاده هاشمی به خانواده معظم شهید نظریان بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران همواره و همیشه مدافع خانواده معظم شهدا می‌باشد, لذا اگر زمانی به خانواده معظم شهدا بی‌حرمتی و بی‌احترامی شود و یا قصوری علیه این خانواده های عزیز رخ دهد بنیاد بر خود موظف می‌داند که در مسیر دفاع از این خانواده‌های شهدا و رفع تظلم آنان قدم بردارد.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه شهدا همیشه زنده‌اند, گفت: شهدا متعلق به کشور و سرمایه‌های اجتماعی و معنوی ایران اسلامی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha