کد خبر 227254
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶

تاکسی اینترنتی سرنخ کشف ۱۶۵ فقره سرقت

تاکسی اینترنتی سرنخ کشف ۱۶۵ فقره سرقت

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران کلانتری احمدآباد متهم به ۱۶۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در مشهد به دام افتاد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سرهنگ احمد نگهبان، اظهار داشت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی و ادامه دار محتویات داخل خودرو در محدوده خیابان احمدآباد، رضا، ناصر خسرو، محتشمی، پرستار و پاستور موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری احمدآباد با بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ها و تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها دریافتند که تمامی سرقت‌ها توسط مردی جوان و لاغر اندام در بین ساعت 11 شب تا 4 بامداد رخ داده است.

نکهبان تصریح کرد: با سرنخ های بدست آمده کار عملیاتی افسران تجسس کلانتری احمدآباد آغاز و پس از 3 شب گشت‌زنی نامحسوس در مناطق آسیب پذیر سرانجام متهم را حوالی ساعت 4 بامداد در محدوده خیابان رضا در حالی که با تعدادی زیادی البسه وزرشی و زنانه نو منتظر تاکسی اینترنتی بود را شناسایی و با زیرکی یکی از ماموران انتظامی با خودرو شخصی تا مخفیگاهش در محدوده بولوار طبرسی شمالی تحت کنترل قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد عنوان کرد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی قضایی ماموران کلانتری احمدآباد در اقدامی غافلگیرانه همزمان با سپیده دم صبح ضمن دستگیری متهم در بازرسی از او و مخفیگاهش یک قبضه قمه، 9 عدد فلش، 2 دستگاه آمپلی‌فایر خودرو، 2 عدد باند، چند دست لباس ورزشی و لباس زنانه نو، 7 عدد عینک دودی، یک دستگاه ایر پاد، 3 دستگاه پاور بانک  و تعداد زیادی کیف و مدارک هویتی کشف کردند.

وی ادامه داد: همزمان با انتقال متهم به کلانتری در بدو امر با هماهنگی قضایی گوشی تلفن همراه متهم بررسی و مشخص شد این فرد در 6 ماهه گذشته در بازه زمانی 11 شب تا 4 بامداد بالغ بر 210 مورد تقاضای اسنپ از محدوده خیابان احمدآباد به مقصد بولوار طبرسی شمالی داشته است.

نگهبان خاطرنشان کرد: متهم 30 ساله که اعتیاد به مواد مخدر صنعتی شیشه دارد در چندین مرحله بازجویی‌ با توجه به مستندات به‌دست آمده از مخفیگاهش و استعلام سوابق تقاضای تاکسی اینترنتی، به 165 فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کرد و متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه با صدرو حکمی روانه زندان مرکزی مشهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha