کد خبر 227204
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

مدیرعامل سازمان آتش نشانی خبر داد؛

تشکیل ایستگاه مخصوص آواربرداری در شهر تهران

تشکیل ایستگاه مخصوص آواربرداری در شهر تهران

مدیرعامل سازمان آتش نشانی از تشکیل ایستگاه مخصوص آواربرداری در شهر تهران با تجهیزات کامل و مخصوص خبر داد

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ قدرت‌الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی در حاشیه برگزاری تمرین اسکان اضطراری در کلانشهر تهران که در بوستان ولایت برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری این مانور برای ایجاد هماهنگی و ارتباط بین دستگاه های مختلف که در گیر حوادث احتمالی هستند ضرورت دارد و باعث می‌شود نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم.

وی افزود: سازمان آتش‌نشانی نیز حریق های پس از زلزله را باید مدیریت کند و هماهنگی بین بخشی در این موضوع باعث می شود بدون کمترین تلفات و با سرعت بالا در عملیات پیش برویم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی ادامه داد: تجهیزات سازمان آتش‌نشانی را بروز کردیم و ایستگاه مخصوص آواربرداری را تشکیل دادیم و در حال تکمیل تجهیزات آن هستیم،  این اقدام مبارکی است که در بحث آواربرداری انجام شده و امیدواریم بتوانیم تجهیزات آن را به مرور کامل‌تر کنیم.

وی اضافه کرد: مثلا بیل سنگین که تا پیش از این نداشتیم، از ۷ مهر به تجهیزات ما در بحث آواربرداری اضافه شده است، در کنار آن بخش خصوصی را نیز با خودمان همراه می کنیم.

محمدی اظهار داشت: این مانور نشان داد که آتش نشانی با چه ارگان‌هایی باید برای آواربرداری هماهنگ شود و از آنها کمک بگیرد. پیش بینی بنده این است که تا سه سال آینده تحول و پیشرفت مناسبی در بحث آواربرداری اتفاق می‌افتد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha