کد خبر 227166
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

بهره برداری چهار هزار و ۳۵۲ واحد مسکونی چهارمحال و بختیاری در سفر رئیس‌جمهور

بهره برداری چهار هزار و ۳۵۲ واحد مسکونی چهارمحال و بختیاری در سفر رئیس‌جمهور

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: در دور دوم سفر رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت به استان چهار هزار و ۳۵۲ واحد از طرح خانه‌های نهضت ملی مسکن استان با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استانی حیات، حسین‌علی مقصودی روز چهارشنبه در خصوص آخرین وضعیت طرح‌های قابل بهره‌برداری در دور دوم سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: همزمان با این سفر عملیات اجرایی ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن آغاز می‌شود.

وی افزود: همچنین با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی آماده‌سازی سایت طرح نهضت ملی مسکن چهارمحال و بختیاری در سطح ۲۰۰ هکتار آغاز خواهد شد.

مقصودی تصریح کرد: در دور دوم سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری ۵۳ طرح احداث و بهسازی راه‌ها در این استان بهره‌برداری می‌رسد.

وی یادآور شد: در این سفر با حضور وزیر راه و شهرسازی آیین واگذاری ۴۰۰ قطعه زمین مسکونی طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان انجام می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی در دور دوم سفر هیات دولت به چهارمحال و بختیاری از طرح‌های در دست احداث نهضت ملی مسکن در ۲ شهر استان و مرکز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی بازدید می‌کند.

 رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت روز پنجشنبه ۲۵ آبان‌ماه به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha