کد خبر 227109
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳

نمایشگاه «روایت پیشرفت» در قم با حضور وزیر کشور افتتاح شد

نمایشگاه «روایت پیشرفت» در قم با حضور وزیر کشور افتتاح شد

نمایشگاه «روایت پیشرفت» سه‌شنبه شب با هدف بررسی و بیان دستاوردهای ۲ ساله دولت مردمی ویژه طلاب و روحانیون در باغ موزه دفاع مقدس قم با حضور وزیر کشور افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، دولت سیزدهم از زمان آغاز به کار خود توانسته در بخش‌های مختلف دستاوردهای مهمی را کسب کند که تبیین آن‌ها برای اقشار مختلف از جمله روحانیون و طلاب موضوعی مهم به شمار می‌آید و نمایشگاه «روایت پیشرفت» با همین هدف در استان قم ترتیب یافته‌است.

در این نمایشگاه در بیش از ۲۰ غرفه به محورهایی همچون پاسخ به برخی از شبهه‌های مطرح شده درباره مسائلی همچون موضوع تورم و کاهش قدرت خرید، تبیین دستاوردهای تعداد قابل توجهی از وزارتخانه‌ها در دولت سیزدهم، مقایسه عملکرد دولت طی دوسال گذشته با دهه ۹۰ و همچنین بیان اقدامات امیدآفرین انجام شده در کشور، پرداخته شده‌است.

گفتنی است در این نمایشگاه که به همت مرکز ارتباطات دولت و روحانیت نهاد ریاست جمهوری برپا شده‌است، نشست‌های تبیینی با موضوع عملکرد وزارتخانه‌های نفت، بهداشت و کشور و نیز دیگر موضوعات مهم روز با حضور وزرای مربوطه و همچنین سخنگوی دولت برگزار خواهد شد.

نشست‌های تخصصی با حضور معاونان وزرا با هدف تشریح برنامه‌های دولت در موضوع کاهش تورم و مدیریت ارزش پول ملی، ساماندهی وضعیت عفاف و حجاب، ساماندهی وضعیت نابسامان مسکن، سامان‌دهی فضای مجازی و اینترنت ملی، ساماندهی وضعیت خودرو و خودروسازان و جایگاه طب سنتی در راهبردهای وزارت بهداشت در این نمایشگاه برپا خواهد شد.

براساس اعلام مسئولان این نمایشگاه، نشست‌های تبیینی که بعد از نماز مغرب و عشا در سالن اجتماعات باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار می‌شود، سخنران شب نخست احمد وحیدی وزیر کشور، شب دوم بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، شب سوم علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، شب چهارم جواد اوجی وزیر نفت و در شب آخر نیز محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha