کد خبر 227104
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸

صعودی بودن رشد کشور در همه شاخص‌ها

صعودی بودن رشد کشور در همه شاخص‌ها

وزیر کشور با اشاره به اهمیت روایت پیشرفت کشور در راستای امید آفرینی به جامعه بیان داشت: امروز توسعه و رشد کشور در همه شاخص ها صعودی است.

به گزارش گروه استان‌های حیات، احمد وحیدی وزیر کشور شامگاه سه شنبه در افتتاحیه نمایشگاه روایت پیشرفت که در محل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم برگزار شد اظهار داشت: امروز درگیر جنگ روایت‌ها هستیم و دشمنان در قالب جنگ شناختی به دنبال مهندسی اذهان هستند تا جامعه، روایت‌های دروغین آنان را که نه تنها دشمن ما، بلکه دشمنان بشریت هستند باور کنند.

وزیر کشور گفت: امروز چهره واقعی دشمنان در غزه دیده می‌شود و غزه نمایانگر باطن و حقیقت تمدن و تحلیل باورهای غربی است.

وی ابراز داشت: این دشمنان خود را مهد حقوق بشر و اخلاق می‌دانند و امروز چهره شیطانی آنان برای همگان رو شده است که اثری از انسانیت و اخلاق در آنان وجود ندارد.

وی ادامه داد: امروز دشمن در تلاش است که سیطره خود را بر کشور بدست آورد که جمهوری اسلامی هیمنه آنان را شکسته و البته میدان جنگ، همچنان با روش‌های گوناگون برقرار است.

وزیر کشور با بیان اینکه در جنگ، بیان روایت‌ها بسیار مهم است و روایت درست باید به گوش مخاطبان برسد افزود: رهبر معظم انقلاب این امر را ضرورت دانستند و امروز روایت پیشرفت کشور بسیار مهم است و باید نشان داده شود که کشور در حال توسعه و پیشرفت است و سنگرها یکی پس از دیگری در حال فتح است.

وحیدی بیان داشت: جهاد تبیین از ضروریات امروز کشور و دارای اهمیت بسیار زیادی است و دشمنان نیز در این عرصه در حال تلاش هستند تا دولت مردمی متوقف شود و دولت را ناکارآمد جلوه دهند.

وی با تشریح وضعیت دولت گذشته گفت: ما در وضعیت شبه بن بست قرار داشتیم و می‌گفتند یا باید قبول کنیم آب خوردن هم نخواهیم داشت و یا خواسته‌های غربی‌ها را بپذیریم که این امر در هر دو طرف نشان از شکست داشت.

وی با بیان اینکه برخی از دولت‌های عرب از کسی کمک می‌خواستند که خود اساس مشکل بود و از آمریکا می‌خواستند تا مشکل فلسطین را حل کند افزود: اگر به لحاظ نرم افزای ذهن ما بسته باشد تا آخر مسیر، راه به جایی نخواهیم برد و امروز دنیای اسلام نیز گرفتار تلقی‌های دروغین است.

وزیر کشور عنوان داشت: دشمنان تبلیغ می‌کردند که ایران در دنیا منزوی است و اینگونه بیان می‌کردند با روی کار آمدن آیت الله رئیسی امکانی برای ارتباط با دنیا وجود ندارد که در ابتدای کار دولت، باید این گره‌های ذهنی باز می‌شد.

وزیر کشور با بیان اینکه امروز باید بررسی کرد که آیا در طول این دو سال اخیر آمریکا منزوی شده یا ایران افزود: همه شواهد نشان می‌دهد جریان انزوای شدیدی، آمریکا را در بر گرفته است.

وحیدی گفت: دولت با اتکا به ارزش‌های انقلاب نه تنها توانسته مسائل کلان را به جلو ببرد، بلکه در تمامی حوزه‌ها، مسائل مغفول را زنده کرده و شاخص‌های کلان اقتصادی در حال بهبود است.

وزیر کشور ادامه داد: تشکیل سرمایه در دولت قبل منفی بود و امروز نرخ سرمایه گذاری مثبت است و رشد تولید نفت به ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه رسیده در حالی که در دولت قبل کاهش چشمگیری داشته است.

وی ابراز داشت: برای خرید گندم امسال دولت ۱۵۰ همت اختصاص داده که این امر نشان از رشد تولید دارد و در صنایع نرخ رشد ۷ درصدی داریم.

وزیر کشور اضافه کرد: در سفرهای استانی پروژه‌های زیادی تکمیل و افتتاح می‌شوند که چون با هم افتتاح می‌شود ممکن است دیده نشود و امروز پروژه‌های زیربنایی متعددی در حوزه‌های مختلف در حال انجام است.

وحیدی بیان داشت: حجم تخت‌های بیمارستانی که در این دوره افتتاح شده بسیار قابل توجه است و ۴۰ درصد به این ظرفیت اضافه شده است.

وزیر کشور بیان داشت: امروز توسعه و رشد کشور در همه شاخص‌ها صعودی است و در حوزه‌های فرهنگی نیز شاهد پیشرفت‌های زیادی هستیم.

وحیدی با بیان اینکه امروز هیچ حوزه‌ای در کشور مغفول نیست و به همه موضوعات توجه می‌شود ادامه داد: شخص رئیس جمهور فرد با تحرکی است که در گذشته این مشکل وجود داشت که رئیس جمهور در میدان حضور نداشت.

وی ادامه داد: امروز برخی‌ها نمی‌خواهند این تلاش‌های رئیس جمهور را ببینند در حالی که این افتخار است و باید برای توسعه کشور همگان حمایت کنند.

وی در ادامه عنوان داشت: مشکلات در کشور وجود دارد و کسی منکر آن نیست، اما دولت خود را متعهد به مهار تورم می‌داند و تلاش می‌کند تا معیشت مردم بهبود یابد.

وی با بیان اینکه امروز به فرموده رهبر انقلاب در قله قرار داریم و در این مسیر نباید خسته شویم گفت: امسال انتخابات را در پیش داریم و دشمنان به شدت برای مأیوس کردن مردم و نیامدن پای صندوق تلاش می‌کنند و دشمن پس از شکست‌های مختلف چشم به این عرصه دوخته است که برپایی اینگونه نمایشگاه‌ها در راستای امیدآفرینی به جامعه بسیار مؤثر است.

وزیر کشور با بیام اینکه امسال دشمنان برای ادامه جنگ ترکیبی برنامه‌های مفصلی داشتند بیان داشت: آنان بار دیگر شکست خوردند و امید بستند تا مشارکت کردم در انتخابات را کم کنند و که امیدواریم انتخاباتی مملو از امید و حضور و حماسه داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha