کد خبر 227095
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۷

معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفت‌وگو با حیات؛

رزمندگان مقاومت توانمندی دفاع از خود را دارند

رزمندگان مقاومت توانمندی دفاع از خود را دارند

حسینی گفت: جمهوری اسلامی حمایت‌های خود در زمینه‌های گوناگون را از محور مقاومت اعلام کرده و رزمندگان مقاومت به توانمندی دفاع رسیده‌اند و می‌توانند از خود دفاع کنند.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی حیات، درباره حمایت‌های ایران از غزه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تحولات اخیر در فلسطین بسیار فعال بوده و شاهد سفرهای متعدد وزیر امور خارجه به منطقه بوده‌ایم و دیدارهای متفاوتی با فرماندهان، رزمندگان و ... محور مقاومت داشته‌اند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: همچنین با کشورهای مختلف اسلامی، سران کشورها و دبیرکل سازمان ملل نیز ارتباط برقرار کرده‌اند که در این زمینه کارهایی انجام شود و جمهوری اسلامی اعلام حمایت در زمینه‌های گوناگون را از محور مقاومت اعلام کرده و رزمندگان مقاومت به توانمندی دفاع رسیده‌اند و می‌توانند از خود دفاع کنند.

وی بیان کرد: در کنار رزمندگان فلسطینی، حزب الله لبنان قرار گرفته و مبارزان مقاومت در عراق، سوریه، انصار الله یمن و... فعالیت می‌کنند و امیدواریم هرچه زودتر این مسئله به نفع جبهه مقاومت به نتیجه برسد.

حسینی افزود: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کمک‌های متفاوتی را به جبهه مقاومت داشته، اما متاسفانه گذرگاه رفح به نحو کامل باز نمی‌شود و مشکلاتی وجود دارد و در حال حاضر نجات مردم غزه بسیار مهم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha