کد خبر 227065
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵

حملات موشکی و خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به نظامیان ومواضع صهیونیستی

حملات موشکی و خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به نظامیان ومواضع صهیونیستی

مبارزان مقاومت فلسطین مواضع و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک و خمپاره هدف قرار دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل حیات، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در موضع «کرم ابوسالم» با خمپاره سنگین هدف قرار داده است.

یکی دیگر از تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی نیز در شمال غرب شهر غزه با راکت «یاسین ۱۰۵» و بمب دستی «فدایی» از سوی گردان‌های قسام هدف قرار گرفت.

همچنین گردان‌های قسام اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که در یکی از ساختمان‌های شمال شهر غزه سنگر گرفته بودند را با راکت «تی بی جی» هدف قرار داده است.

یکی دیگر از جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی نیز در غرب شهر غزه از سوی گردان‌های قسام با راکت یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده شد.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها به شدت با نظامیان دشمن در مرکز شهر غزه درگیر شده‌اند.

علاوه بر این گردان‌های مجاهدین نیز اعلام کرد که نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در نزدیک موضع نظامی «ایرز» واقع در شمال نوار غزه موشک‌باران کرده است.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شرق شهرک زیتون واقع در نوار غزه نیز از سوی گردان‌های مجاهدین با خمپاره سنگین مورد هدف قرار گرفتند.

همچنین گردان‌های مجاهدین از درگیری با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در محورهای النصر و تل الهوی و واردنمودن آسیب‌های حتمی به نظامیان دشمن خبر داد.

پیش از این نیز گردان‌های قسام اعلام کرد که یک تانک رژیم صهیونیستی را در جنوب غرب غزه با راکت یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده است.

قسام همچنین اعلام کرد که دو تانک دیگر را در محور غرب غزه با راکت یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده که یکی از آن‌ها تانک یک فرمانده اسرائیلی بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha