کد خبر 226956
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

ایمان عالمی در گفتگو با «حیات»:

به برتری تیم زیر 17 سال مقابل انگلیس امیدوارم

به برتری تیم زیر 17 سال مقابل انگلیس امیدوارم

کارشناس فوتبال عقیده دارد ملی پوشان نوجوان ایران می‌توانند مقابل انگلیس به نتیجه برسند.

ایمان عالمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری تیم ملی فوتبال زیر 17 سال ایران مقابل برزیل در هفته نخست مرحله گروهی جام جهانی اظهار داشت: من جا دارد یک تبریک جانانه هم به دوست و همکار خوبم حسین عبدی داشته باشم بابت تیم خوبی که ساخته و هم به تک تک بازیکنانی که در زمین جانانه جنگیدند و دست به کار بزرگی زدند. تقابل با مدافع عنوان قهرمانی و نترسیدن از نام این تیم و مهم‌تر از آن برگشتن به بازی بعد از عقب افتادن دو گل کار کوچکی نیست و باید از دروازه‌بان گرفته تا مهاجم نوک تیم از همه تشکر کنیم و به نظرم اینها سرمایه‌های آینده فوتبال ما هستند و با توجه به چیزی که دیدم حداقل 5-6 ستاره بزرگ از دل این تیم در آینده به فوتبال بزرگسالان ایران اضافه خواهد شد.

وی در مورد تقابل امروز با انگلیس هم گفت: انگلیس تا جایی که من اطلاع دارم سرمایه‌گذاری خاص و ویژه‌ای روی تیم‌های پایه خودش انجام داده و تیم قدرتمندی هم روانه مسابقات کرده است. بازی نخست این تیم را دیدم و اگرچه حریف هم سطح کیفی پایینی داشت ولی انگلیس هم خوب و کم نقص ظاهر شد و تیم قدرتمندی نشان داد. کلید بازی امروز این است که ما شرایط روحی خوبی که از بازی با برزیل به ارمغان آوردیم را در این بازی همراه داشته باشیم و این اعتماد به نفس هم نباید به غرور منجر شود که آسیب زننده است. با توجه به اینکه تجربه نشان داده تیم برزیل بهترین تیم در رده پایه‌های جهان است سطح آنها به نظرم بالاتر از انگلیس است و اگر توانستیم مقابل برزیل نتیجه بگیریم، شکست دادن انگلیس هم دور از دسترس نیست.

کارشناس فوتبال در ادامه عنوان کرد: من به نتیجه بازی امروز امیدوارم ولی نباید فشار و انتظار بیش از حد روی این تیم ایجاد کرد چرا که در شرایط سنی حساسی هستند. هر نتیجه‌ای در بازی امروز حاصل شود چیزی از ارزش‌های این بچه ها کم نخواهد شد و باید قدردان آنها باشیم ولی با این حال من امیدوارم که امروز بتوانیم یک نتیجه خوب بگیریم و دومین شگفتی‌سازی‌مان را در این رقابت‌ها رقم بزنیم و کار صعودمان تکمیل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha