کد خبر 226953
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹

سارقان حرفه‌ای طلافروشی در دام پلیس اسدآباد

سارقان حرفه‌ای طلافروشی در دام پلیس اسدآباد

جانشین انتظامی اسدآباد گفت: ۲ سارق حرفه‌ای زن که اقدام به کلاهبرداری و سرقت از طلافروشی در این شهرستان کردند، با شگردهای خاص پلیسی دستگیر و با قرار مناسب روانه زندان مرکزی همدان شدند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سرهنگ احمد نظرآبادی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اواخر هفته گذشته ماجرای کلاهبرداری و سرقت ۲ زن از یک طلافروشی در سطح شهر گزارش شد و موضوع با تشکیل پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این ۲ زن با خرید طلا از فروشنده و با شگرد خاص درخواست شماره کارت برای انتقال وجه کردند و با تهیه رسید جعلی بانکی و ارسال از طریق گوشی همراه به فروشنده، مدعی پرداخت شدند.

سرهنگ نظرآبادی خاطرنشان کرد: شیوه "بدل‌اندازی" آن‌ها با کلاهبرداری، سرقت و تحصیل مال نامشروع موضوعی بود که عوامل پلیس آگاهی اسدآباد مورد پیگیری قرار دادند.

وی اضافه کرد: در راستای عملیاتی شدن این پرونده، پس از هماهنگی با مراجع قضائی، متهمان شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت لازم و همچنین اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس آگاهی و اطمینان از صحت موضوع، این ۲ زن در یکی از طلا فروشی‌های شهر در حوالی میدان "غدیر" اسداباد دستگیر و به یگان انتظامی انتقال یافتند.

وی افزود: متهمان پس از مواجهه با قرائن و شواهد موجود، به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده ومعرفی به مراجع قضائی با قرار مناسب، روانه زندان مرکزی همدان شدند.

جانشین انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه با ارائه توصیه‌های پیشگیرانه به بازاریان، یادآورشد: چنانچه شهروندان و یا کسبه بازار در هفته‌های اخیر با این روش مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند در اسرع وقت به پلیس آگاهی این شهرستان مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha