کد خبر 226947
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

مجمع جهانی مستضعفین از امروز به صورت رسمی کارش را آغاز می‌کند

مجمع جهانی مستضعفین از امروز به صورت رسمی کارش را آغاز می‌کند

معاون روابط بین‌الملل سازمان بسیج گفت: مجمع جهانی مستضعفین از امروز به صورت رسمی کار خود را با ریاست سازمان بسیج مستضعفین آغاز می‌کند.

به گزارش گروه سیاسی حیات، محسن کاظمی معاون روابط بین‌الملل سازمان بسیج در سومین اجلاسیه جهانی مستضعفین صبح امروز (سه‌شنبه،۲۳ آبان‌ماه) که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: بسیج امروز پس از ۴۵ سال با بالندگی شادابی و موفقیت‌های فراوانی روبرو است

وی ادامه داد: معاونت بین الملل سازمان بسیج که یکی از معاونت‌های جدید التأسیس نسبت به سایر معاونت‌های این سازمان است در نظر دارد یک هماهنگی و هم‌افزایی با سازمان‌ها و معاونت‌های بین الملل دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها داشته باشد. 
کاظمی، گفت: در این جلسه، یک بنیان جدید را اعلام می‌کنیم که با این اعلام به پیام حضرت امام و مقام معظم رهبری لبیک می‌گوییم و یک حرکت جدید در جامعه و جهان اسلام آغاز خواهد شد.

معاون روابط بین‌الملل سازمان بسیج، اظهار کرد: مجمع جهانی مستضعفین از امروز به صورت رسمی کار خود را با ریاست سازمان بسیج مستضعفین آغاز می‌کند.

وی افزود: این یک همکاری دوسویه است که سازمان بسیج بنیانگذار آن خواهد بود و شما در دستگاه‌های مختلف با علم و عمل خود این دبیرخانه که از امروز در معاونت بین الملل کار خود را آغاز می‌کند را همراهی خواهید کرد.

کاظمی با بیان اینکه وظیفه من و شما مطالعه، بررسی، تعیین نیازمندی‌ها، برآوردها و همکاری با دستگاه‌های اجرایی است، تصریح کرد: ما باید با مطالعه و هم‌اندیشی براساس اصول مشخص شده، کار را شروع کرده و نیازمندی‌های وزارت امور خارجه، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دستگاه‌های امنیتی و همه افرادی که به صورت میدانی در صحنه بین‌الملل مشغول به کار هستند را تامین و از آن‌ها پشتیبانی کنیم.

معاون روابط بین‌الملل سازمان بسیج در پایان خاطرنشان کرد: قرار نیست ما در امور اجرایی ورود کنیم مگر با درخواست رسمی دستگاه‌های اجرایی و امنیتی. لذا؛ ما در پشتیبانی، مطالعه، بررسی و تعیین نیازمندی‌های آن‌ها باید یک مشارکت فعال پویا و سازنده‌ای داشته باشیم. 

وی همچنین افزود: باید آماده نبرد همه‌جانبه با دشمنان دین، اسلام و معنویت و نیز بیان مظلومیت مسلمانان در جهان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha