کد خبر 226882
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹

الازهر خواستار محاکمه رژیم صهیونیستی شد

الازهر خواستار محاکمه رژیم صهیونیستی شد

الازهر از جامعه بین الملل خواست تا «رژیم صهیونیستی تروریست را که معنای انسانیت و زندگی را نمی‌داند، به خاطر کشتارهای دسته جمعی و جنایت‌های جنگی‌اش محاکمه کند».

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ در بیانیه الازهر آمده است: ما خواهان محاکمه رژیم صهیونیستی پس از اقدامات تروریستی و ​​محاصره کل نوار غزه و جلوگیری از رسیدن سوخت و تجهیزات پزشکی به بیمارستان‌ها هستیم که باعث عدم خدمت رسانی تعداد زیادی از بیمارستان‌ها و شهادت بیماران در بخش‌های مراقبت‌های ویژه و کودکان در بیمارستان الشفاء شده است. همچنین بمباران جنون‌آمیزش در اطراف بیمارستان، باعث جان باختن ده‌ها شهید، جلوگیری از تدفین آنها و هدف قرار دادن همه افرادی که قصد خروج یا ورود به بیمارستان را داشتند، شده است.

در این بیانیه آمده است: الازهر از مردم آزاده جهان و نهادها و سازمان‌های بین المللی می‌خواهد که برای شکستن این محاصره «غیر انسانی» که توسط صهیونیست‌های تروریست بر بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی تحمیل شده است، اقدام فوری کنند. سکوت در برابر این جنایات لکه ننگی بر پیشانی بشریت و جامعه بین المللی است. الازهر هرکس را که از این رژیم جنایت‌کار چه با حمایت یا با سکوت پشتیبانی می‌کند، مسئول این جنایت‌های شنیع می‌داند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha