کد خبر 226878
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰

پیگیری تامین اعتبار مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در بنیاد آذربایجان شرقی

پیگیری تامین اعتبار مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در بنیاد آذربایجان شرقی

در راستای اجرایی شدن مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، این بنیاد میزبان سرپرست سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی استان شد تا روند تخصیص اعتبارات این مصوبات در یک بازدید میدانی پیگیری شود.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در حاشیه این بازدید گفت: در تلاش هستیم با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعتبار پروژه‌ها و مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در اسرع وقت تامین شود.
 
علی اکبر سلمانی افزود: در این بازدید و نشستی که بعد از بازدید برگزار شد، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و همچنین معاون اداره مهندسی و پشتیبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و نیز مدیر موسسه ایثار تبریز به صورت جداگانه گزارشی از روند اجرای پروژه‌های مصوب سفر استانی رئیس جمهور ارائه کردند و با مساعدت قابل تحسین سرپرست محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مقرر شد بخش باقی مانده اعتبار مصوبات، در کم ترین زمان ممکن در وجه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان پرداخت شد.
 
وی از نگاه ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به تامین اعتبار مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی قدردانی و تاکید کرد: تحقق وعده تامین اعتبارات را تا حصول نتیجه، دنبال خواهیم کرد.
 
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی یادآوری کرد: از محل اعتبارات سفر دور نخست ریاست محترم جمهوری به استان، 20 میلیارد تومان برای ساماندهی گلزارهای شهدای استان، 20 میلیارد تومانِ دیگر برای توسعه و تجهیز بیمارستان اعصاب و روان فجر تبریز و 7 میلیارد تومان برای توسعه و تجهیز موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار تبریز(صدرا) اختصاص پیدا کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha