کد خبر 226833
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

کنگره بزرگداشت شهید طهرانی‌مقدم

حسینی: شهید طهرانی‌مقدم نهالی کاشت که میوه‌ای شکرآجین داد

حسینی: شهید طهرانی‌مقدم نهالی کاشت که میوه‌ای شکرآجین داد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: شاید شهید طهرانی‌مقدم، خودش نیز باور نمی‌کرد نهالی که او کاشت، این چنین کام رزمندگان مقاومت را شیرین کند.

به گزارش گروه سیاسی حیات، سیدمحمد حسینی در کنگره بین‌المللی دانشمند برجسته شهید حسن طهرانی مقدم و ۷۰ شهید دانشگاه شهید رجایی اظهار کرد: شهید طهرانی مقدم بابِ خوداتکایی در صنعت دفاعی را گشود و به ژاژخواهی افراد بی اراده پایان داد که می‌گفتند «قدرت رقابت در هیچ صنعتی جز قورمه‌ سبزی و آبگوشت بزپاش را نداریم.» او  بر این باور ایستاد که «ما می‌توانیم» و بدین سان پدر موشکی ایران شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور شهید طهرانی مقدم را الگو و اسوه اخلاص، گذشت، فداکاری و وفاواری به آرمان های امام راحل و اندیشه های والای مقام معظم رهبری و مجاهدت در راه خدا برای دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی و اصول و ارزش های متعالی توصیف کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: سردار طهرانی مقدم تا آنجا رسید که مظلومان عالم از شعله‌ای‌ که او برافروخت، آتشی بر جان ظالمان و متجاوزان می‌زنند که در باور هیچ تحلیلگری نمی‌گنجد. شاید شهید طهرانی مقدم عزیز، خودش نیز باور نمی‌کرد نهالی را که کاشته است، میوه‌ای آن چنان شَکرآجین دهد که کام رزمندگان حزب خدا و انصار سردار دل‌ها یعنی سلحشوران مقاومت را در جای جای منطقه شیرین نماید و بر روی جهاد و حماس قهرمان دری گشاید به پهنای بلعیدن قُلچُماقی به نام رژیم صهیونیستی که هرگاه در گذشته اراده می‌کرد اراضی سینا و جولان، کرانه باختر و لبنان را در می نوردید و سربازان سر راه را چون مور در زیر پا له می‌کرد.

وی در پایان گفت: اینک مردان دلاور این دیار چنان نیشی به جانش زده‌اند که در جنگ ۶ روزه ۱۹۶۷، ارتش چندین کشور عربی از عهده‌اش بر نیامد، نیشی که هرگز زخمش التیام نمی‌یابد و زهرش عاقبت، جان به‌در بردنش را بر نمی‌تابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha