کد خبر 226826
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

در گفتگو با خبرنگار حیات مطرح شد؛

ثبت‌نام ۵۰ هزار داوطلب در کنکور دکتری ۱۴۰۳/ فردا آخرین مهلت ثبت‌نام

ثبت‌نام ۵۰ هزار داوطلب در کنکور دکتری ۱۴۰۳/ فردا آخرین مهلت ثبت‌نام

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش از ثبت‌نام بیش از ۵۰ هزار داوطلب در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ خبر داد.

علیرضا کریمیان مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات، گفت: متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۳ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده است که تا صبح امروز بیش از ۵۰ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

به گفته وی متقاضیان آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۳ برای ثبت نام خود باید شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون را در نظر داشته باشند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: مهلت ثبت‌نام برای این آزمون در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور از چهارشنبه ۱۷ آبان آغاز شده و روز سه‌شنبه ۲۳ آبان پایان می‌پذیرد. هر داوطلب برا ساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کد رشته امتحانی ثبت‌نام و در آزمون مربوط شرکت کند.

کریمیان همچنین گفت: داوطلبان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون به شرح ذیل، اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha