کد خبر 226803
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

افتتاح نمایشگاه «روایت پیشرفت» در قم با حضور وزیر کشور

افتتاح نمایشگاه «روایت پیشرفت» در قم با حضور وزیر کشور

نمایشگاه «روایت پیشرفت» با هدف بررسی و بیان دستاوردهای ۲ ساله دولت مردمی ویژه طلاب و روحانیون در قم با حضور وزیر کشور و برخی دیگر از وزرای دولت برپا می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های حیات، در این نمایشگاه نشست‌های تبیینی با موضوع عملکرد وزارتخانه‌های نفت، بهداشت و کشور با حضور وزرای مربوطه برگزار خواهد شد.

نشست‌های تخصصی با حضور معاونان وزرا با هدف تشریح برنامه‌های دولت در موضوع کاهش تورم و مدیریت ارزش پول ملی، ساماندهی وضعیت عفاف و حجاب، ساماندهی وضعیت نابسامان مسکن، سامان‌دهی فضای مجازی و اینترنت ملی، ساماندهی وضعیت خودرو و خودروسازان و جایگاه طب سنتی در راهبردهای وزارت بهداشت در این نمایشگاه برپا خواهد شد.

براساس اعلام مسئولان این نمایشگاه، نشست‌های تبیینی که بعد از نماز مغرب و عشا در سالن اجتماعات باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار می‌شود، سخنران شب نخست احمد وحیدی وزیر کشور، شب دوم بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، شب سوم جواد اوجی وزیر نفت، شب چهارم علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت و در شب آخر نیز محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور می‌باشد.

همچنین براساس همین اعلام، شب پنجم این نمایشگاه فقط پذیرای بازدیدکنندگان خواهر خواهد بود که نشست تخصصی نیز با حضور انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور نیز برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از ۲۳ الی ۲۷ آبانماه برگزار می‌شود.

نمایشگاه روایت پیشرفت قم از ۲۳ تا ۲۷ آبان ماه جاری در باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس دایر خواهد بود. افتتاحیه این نمایشگاه سه‌شنبه هفته جاری با حضور وزیر کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha