کد خبر 226763
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

دمای خیرآباد زنجان زیر صفر رفت

دمای خیرآباد زنجان زیر صفر رفت

 مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: روستای خیرآباد زنجان با کمینه دمای هوای منفی ۲ درجه سانتیگراد به عنوان سردترین منطقه این استان طی شبانه‌روز گذشته ثبت شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، محمدرضا رحمن‌نیا، با بیان اینکه بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز آسمان اغلب مناطق استان صاف تا قسمتی ابری است که این شرایط فردا نیز تداوم خواهد داشت، اظهار کرد: از روز سه‌شنبه هفته جاری ناپایداری‌های جوی در استان با رشد پوشش ابرها، وزش باد و بارش باران افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه بارندگی‌ها در مناطق مختلف این استان تا اواخر روز جمعه با نوسان ادامه و دمای هوا نیز از روز چهارشنبه به طور محسوسی کاهش خواهد یافت، گفت: طی شبانه‌روز گذشته چورزق نیز با دمای هوای ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان بود. دمای هوای فعلی شهر زنجان چهار درجه سانتیگراد است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه کاهش یافته است.

رحمن‌نیا با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان سه و ۲۰ درجه، ابهر چهار و ۲۱، خرمدره ۶ و ۲۰ درجه، آببر ۱۴ و ۲۶ درجه، سلطانیه صفر و ۱۹ درجه، قیدار ۶ و ۱۸ درجه و ماهنشان سه و ۲۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha