کد خبر 226732
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰

«حیات» گزارش می‌دهد؛

تیم منتخب هفته دهم لیگ برتر

تیم منتخب هفته دهم لیگ برتر

هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر با انجام چند دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ هفته دهم بیست‌وسومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال در سه روز گذشته برگزار شد و با انجام ۸ بازی به پایان رسید. در این هفته از رقابت‌ها استقلال موفق شد در ورزشگاه آزادی تهران برد خوبی با نتیجه 2 بر صفر مقابل تراکتور کسب کند. این برتری با درخشش ایمان سلیمی و گوستاوو بلانکو که دو گل آبی‌ها را به ثمر رساندند رقم خورد و مهدی مهدی پور هم که نمایش خوبی در این بازی داشت با یک پاس گل بازی خوبش را تکمیل کرد. اولین گل بلانکو برای استقلال هم تکمیل کننده عملکرد خوبش در این بازی رو که تیر خلاص را زد و خیال آبی‌ها بابت این سه امتیاز مهم و حفظ صدرجدول راحت شود. نکونام به خوبی تیمش را آماده این بازی کرده بود و شایسته عنوان سرمربی برتر هفته است.

سپاهان هم دیگر برنده جدال مهم هفته بود که بازی شش امتیازی مقابل پرسپولیس را با یک نمایش خوب به پایان رساند و توانست با تکل گل زیبای رضا اسدی از روی ضربه ایستگاهی این بازی را با برد به پایان برساند. محمد دانشگر در قلب خط دفاع طلایی پوشان عملکرد کم نقصی داشت و پیام نیازمند هم مهم‌ترین کلین شیت فصل خودش را در این بازی به ثمر رساند و چند موقعیت خوب از بازیکنان پرسپولیس گرفت.

گل گهر سیرجان هم در خانه برد خوبی مقابل مس رفسنجان با 2 گل داشت و دربی استان کرمان را به نفع خودش به پایان رساند. ابوالفضل رزاق‌پور، مدافع چپ این تیم پاس گل خوبی داد و بازی خوبش را تکمیل کرد و روبرتو تورس هم مثل هفته‌های اخیر بازی خوبی به نمایش گذاشت و یک گل هم به ثمر رساند تا به برد تیمش در این بازی کمک کرده باشد.

ملوان در بازی مهمی‌ که مقابل استقلال خوزستان داشت با گل مدافع خودش مجید عیدی از شکست فرار کرد و کار را به تساوی کشاند تا یک نماینده در بین برترین‌های هفته داشته باشد و فردین یوسفی هم عملکرد خوبی در روز برتری تیمش مقابل نساجی به نمایش گذاشت. در نهایت فولاد هم به لطف گلزنی ساسان انصاری، هر سه امتیاز بازی با آلومینیوم را به حساب خودش واریز کرد.

تیم منتخب هفته دهم لیگ برتر به شرح زیر است:

دروازه‌بان: پیام نیازمند (سپاهان)

مدافعان: مجید عیدی (ملوان)، ابوالفضل رزاق‌پور (گل گهر) محمد دانشگر (سپاهان) و ایمان سلیمی (استقلال)

هافبک‌ها: فردین یوسفی (ذوب‌آهن)، روبرتو تورس (گل‌گهر)، مهدی مهدی‌پور (استقلال) و رضا اسدی (سپاهان)

مهاجمان: گوستاوو بلانکو (استقلال) و ساسان انصاری (فولاد)

تیم منتخب هفته دهم لیگ برتر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha