کد خبر 226726
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹

کشف سرقت‌ها در استان بوشهر ۱۲۹ درصد افزایش یافت

کشف سرقت‌ها در استان بوشهر ۱۲۹ درصد افزایش یافت

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از افزایش ۱۲۹ درصدی کشفیات جرایم سرقت در هفت ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سرهنگ جوشن سهرابی اظهار کرد: شناسایی و دستگیری سارقان و کشف و استرداد اموال مسروقه به افراد مالباخته یکی از انتظارات و مطالبات شهروندان و اصحاب رسانه در استان است.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری بیش از ۶۰ باند سارقان و دستگیری ۲۳۴ نفر از خریداران اموال مسروقه در سال جاری بیان کرد: کشفیات جرایم سرقت استان در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته افزایش به میزان ۱۲۹ درصدی داشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در هفت ماهه سال جاری استان بوشهر از نظر میزان کشفیات سرقت‌ها حائز رتبه دوم کشوری شده است.

وی گفت: این توفیقات حاصل مشارکت و همراهی مردم عزیز و تلاش کارآگاهان و افسران پلیس آگاهی و دوایر تجسس بوده و انشاالله تلاش خواهد شد تا پایان سال جاری این روند با جدیت بیشتر ادامه یابد.

سرهنگ سهرابی تصریح کرد: در پیشگیری از وقوع جرایم سرقت ضمن نیاز به خود مراقبتی بیشتر توسط شهروندان، در بررسی انجام شده حداقل تعداد ۲۷ دستگاه دیگر در کنار فراجا دارای مسئولیت است.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود با تلاش مضاعف و اجرای به وقوع وظایف محوله برای کنترل و کاهش جرایم سرقت با تمرکز در پیشگیری وضعی، رسانه‌ای، اجتماعی، رشد مدار و کیفری اقدام جدی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر خاطر نشان کرد: پلیس استان مأموریت کنترل و کاهش وقوع جرایم سرقت را با همکاری شهروندان و دستگاه‌های مرتبط برابر وظیفه ذاتی با جدیت دنبال خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha