کد خبر 226709
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱

آزادراه کرج- قزوین به نام شهید سرلشکر «ولی‌الله فلاحی» نام‌گذاری شد

آزادراه کرج- قزوین به نام شهید سرلشکر «ولی‌الله فلاحی» نام‌گذاری شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: در آستانه برگزاری نخستین یادواره شهید سرلشکر «ولی‌الله فلاحی»، اولین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، آزادراه کرج- قزوین به نام این شهید والامقام نام‌گذاری و در ادامه نیز تابلو مزین به نام این شهید والامقام در مسیر جاده فشند به سمت طالقان نصب شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، گفت: در آستانه برگزاری نخستین یادواره شهید سرلشکر «ولی‌الله فلاحی»، نخستین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، آزادراه کرج- قزوین به نام این شهید والامقام مزین شد.

وی افزود: این اقدام ارزشمند در راستای برگزاری اولین یادواره شهید فلاحی و بر اساس تصمیم گیری‌های صورت گرفته در جلسات هماهنگی برگزاری این یادواره در استان البرز به همت مسئولین استانی صورت گرفته و این نام‌گذاری از پل فردیس تا ورودی جاده شهرستان طالقان انجام‌شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: هم‌زمان با نام‌گذاری آزادراه کرج- قزوین به نام شهید سرلشکر «ولی‌الله فلاحی»، تابلوی مزین به نام این شهید والامقام نیز در مسیر جاده فشند نصب و رونمایی شد.
رستمیان در پایان افزود: رونمایی از تمبر یادبود، شناسنامه و کارت ملی این شهید بزرگوار و همچنین انتشار ۵۰۰ جلد کتاب «تمرد» و «امیر خستگی‌ناپذیر» که بر اساس زندگینامه این شهید والامقام می‌باشد، از دیگر اقداماتی است که همزمان با برگزاری یادواره شهید فلاحی در استان البرز به یاد این شهید والامقام به اجرا درخواهد آمد.
گفتنی است، نخستین یادواره شهید سرلشکر «ولی‌الله فلاحی»، اولین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی روز چهارشنبه 24 آبان ماه در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha