کد خبر 226704
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

رژیم اسرائیل تهدید حقیقی برای بشریت و منطقه است

رژیم اسرائیل تهدید حقیقی برای بشریت و منطقه است

یکی از رهبران حماس اعلام کرد: عدم مجازات اسرائیل به خاطر کشتار بیمارستان معمدانی موجب تشویق هرچه بیشتر این رژیم به ارتکاب جنایت در دیگر بیمارستان‌ها شد.

به گزارش گروه بین الملل حیات، اسامه حمدان از رهبران حماس اعلام کرد: ماه گذشته که کشتار بیمارستان معمدانی اتفاق افتاد، جهان حرکتی نشان نداد. عدم مجازات اسرائیل به خاطر کشتار بیمارستان معمدانی موجب تشویق هرچه بیشتر این رژیم به ارتکاب جنایت در دیگر بیمارستان‌ها شد.

وی افزود: آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل به شهادت بسیاری از فلسطینیان در نتیجه بمباران مدارس اذعان کرده است. تداوم کشتارها تلاشی از سوی صهیونیست‌ها برای پیروز نشان دادن ارتش به اصطلاح شکست ناپذیری است که در هفتم اکتبر شکست خورد.

حمدان بیان کرد: بیمارستان شفا هدفی غیرنظامی است و دشمن صهیونیستی جنگی روانی را به راه انداخته و تلاش می‌کند وانمود کند که این بیمارستان هدفی نظامی است. به دشمن اشغالگر و سران جنایتکار آن می‌گوئیم بمباران بیمارستان‌ها جنایتی وحشیانه است که به خاطر آن به دست مبارزان قسام مجازات خواهید شد.

وی افزود: نیروهای اشغالگر در هر متر از خاک نوار غزه حرکتی داشته باشند، تلفات جانی و مادی خواهند داشت. به دولت آمریکا می‌گوئیم که غزه تنها تحت حاکمیت مردمان این منطقه خواهد بود. به آمریکایی‌ها می‌گوئیم که تنها افراد خائن و مزدور و پست سوار بر تانک‌های شما به غزه می‌آیند.

حمدان اعلام کرد: نتایج اجلاس سران عربی و اسلامی عاری از هرگونه ساز و کار جدی و فوری برای توقف کشتار مردم بی‌دفاع غزه بود. از تصمیم اجلاس عربی اسلامی برای رفع محاصره غزه استقبال می‌کنیم. رژیم اسرائیل تهدید حقیقی برای بشریت و امنیت و صلح جهانی و منطقه است.

وی افزود: ملت‌های جهان در کنار ملت فلسطین و حق ایستاده و دشمن صهیونیستی را که نماینده تروریسم و نازیسم جدید است، محکوم کردند. ملت‌های آزاده جهان را به تشدید تحرکات خود و همبستگی هرچه بیشتر با ملت فلسطین برای اعمال فشار بر دولت‌های خود فرامی‌خوانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha