کد خبر 226603
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

لطیفی:

آزمون استخدامی 17 آذر برگزار می‌شود

آزمون استخدامی 17 آذر برگزار می‌شود

رئیس سازمان امور استخدامی کشور گفت: باید جشنواره شهید رجایی را یک فرایند ببینیم زیرا این جشنواره یک فرایندی مستمر در طول سال است. 

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ لطیفی رئیس سازمان امور استخدامی کشور در مراسم جشنواره شهید رجایی گفت: باید روحیه خدمتگزاری به مردم تقویت شود و جشنواره شهید رجایی در همین راستا است. 

به گفته وی باید جشنواره شهید رجایی را یک فرایند ببینیم زیرا این جشنواره یک فرایندی مستمر در طول سال است. 

وی ادامه داد: ماهی ۱۵۰ هزار میلیارد تومان بابت حقوق و دستمزد کارکنان هزینه می شود و باید بررسی کرد که چه میزان بهره وری ایجاد می شود. 

لطیفی افزود: در سال جاری ۳۰ دستگاه در ارزیابی محیط زیست سبز همکاری و تعامل داشته اند.سازمان محیط زیست یک سازمان ستادی است و مستقیم زیر نظر رییس جمهور عمل می کند. 

وی ادامه داد: برای جذب ۵۷۰ نفر در ۱۷ آذر امسال آزمون استخدامی برگزار می شود. برای جذب نخبگان سازمان های مختلف برنامه ریزی انجام شده است. 

وی تصریح کرد: بنا بر فرمایش رهبری ما نیازمند تحول هستیم. الگوی تحول در اختیار خود دستگاه ها گذاشته شده تا دستگاه های اجرایی موارد مختلف را مصوب کنند. 
وی افزود: سازمان محیط زیست یک نهاد راهبری شناخته شده است.  

وی ادامه داد: بخشی از مجوزهای استخدامی در حال انجام است. در حکم کارگزینی تفاوتی ببن دستگاه ها وجود ندارد. برای مزایای جانبی باید یک آئین نامه مشخسی داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha