کد خبر 226564
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

معاون امور زنان و خانواده وزیر آموزش و پرورش خبرداد؛

ارسال ۱۴۲۷ آثار توسط دختران دانش آموز و دانشجو معلم به جشنواره ملی بهیندخت 

ارسال ۱۴۲۷ آثار توسط دختران دانش آموز و دانشجو معلم به جشنواره ملی بهیندخت 

معاون امور زنان و خانواده وزیر آموزش و پرورش گفت: در این جشنواره  ۱۴۲۷ آثار به دبیرخانه ارسال شد و امروز در محورهای نه گانه از برگزیدگان تجلیل خواهد شد. 

به‌ گزارش خبرنگار اجتماعی  حیات ، صبح امروز یکشنبه ۲۱ آبان ماه، آیین اختتامیه جشنواره ملی بهیندخت ویژه دختران دانش آموز کلیه مقاطع تحصیلی سراسر کشور، مدارس خارج از کشور و دختران دانشجو معلم با حضور رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش و انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار شد.

عاطفی سادات مدبر نژاد معاون امور زنان و خانواده وزیر آموزش و پرورش در این مراسم با توجه به محور جشنواره ملی بهیندخت گفت: این جشنواره از اردیبهشت ۱۴۰۲ ‌و همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) و با هدف پرورش هویت اسلامی ایرانی از طریق شناسایی و کشف استعدادها و توانایی های دختران ایران اسلامی در ۹ محور و در تمام مقاطع تحصیلی و دانشجو معلمان رقم خورد.

این آثار در دوره مقطع ابتدایی نقاشی با موضوع ازاد و خطاطی با موضوع باب ششم گلستان سعدی است. همچنین آثار در دوران متوسطه اول در اولین محور تولید پاکدست با موضوع «من به دختر بودن افتخار میکنم» و دلنوشته در باره دختران شهیده است.

این آثار در مقطع دوم متوسطه نیز با توجه به اهمیت مهارت اموزی در راستای تحقق شعار سال کارآفرینی و تولید ویدیو کست با موضوع اهمیت خانه و مدرسه است.  

آوار دانشجو معلمان نیز با محور تولید ویدیو و کلیپ درخصوص نقش دختران در جامعه و خانواده با تاکید سبک زندگی ایرانی_ اسلامی بود.

طی این دوره ۱۴۲۷ آوار به دبیرخانه  ارسال شد و امروز در محورهای نه گانه از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha