کد خبر 226550
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰

کشف ۳۲۷ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

کشف ۳۲۷ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به تاثیر گذاری قرارگاه عملیاتی انتظامی استان از اجرای حکم قصاص قاتل شهدای انتظامی و کشف ۳۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. 

 به گزارش گروه استان‌های حیات، سردار دوستعلی جلیلیان با اشاره به تاثیرگذاری قرارگاه عملیاتی انتظامی سیستان و بلوچستان، بیان کرد: این قرارگاه در ۲۴ ساعت گذشته اقدامات ایجابی مانند نشست با معتمدان و سران طوایف در شمال و جنوب استان در راستای امنیت محله محور و اقدامات سلبی در مقابله با مجرمان در سطح شهرهای استان را به اجرا گذاشت.

وی در مورد اقدامات سلبی با اشاره به دستگیری باند سه نفره راهزنان مسلح در سراوان و کشف ۲۵۰ میلیون تومان وجه نقد، یک قبضه سلاح جنگی، یک دستگاه بیسیم دستی و کشف تعدادی پلاک سرقتی، افزود: پلیس سیستان و بلوچستان موفق شد در عملیاتی سه نفر از عاملان تیراندازی منجر به جرح را به همراه سلاح بکار رفته در نیکشهر دستگیر و در چندین عملیات مقتدرانه دیگر تعداد ۶ قبضه سلاح جنگی و شکاری را به همراه یک نارنجک دستی کشف و ضبط کند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در حوزه مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان ایرانشهر با اقدامات تخصصی و کار دقیق پلیسی موفق شدند یک سوداگر مرگ مواد افیونی را شناسایی و در یک عملیات مقتدرانه از یک منزل مسکونی در یکی از روستاهای ایرانشهر مقدار ۲۴۷ کیلوگرم تریاک، ۵۳ کیلوگرم حشیش را کشف، یک دستگاه خودروی سواری توقیف و یک نفر سوداگر مرگ را در این خصوص دستگیر کنند.

وی با اشاره به انهدام یک باند هفت نفره سارقان مسلح منازل و اماکن خصوصی، دستگیری ۱۵ نفر سارق حرفه ای و کشف ۲۷ فقره انواع سرقت در سیستان و بلوچستان، خاطر نشان کرد: در حوزه پلیس آگاهی و کشف جرایم، کارآگاهان پلیس توانستند یک نفر قاتل فراری تبعه خارجی را در شهرستان سراوان دستگیر و ۲عملیات مختلف در شهرستان‌های چابهار و سراوان ۲ دستگاه خودروی سواری سرقتی را همراه با سارقان مسلح زمین گیر و دستگیر کنند.

سردار جلیلیان با اشاره به اجرای حکم قصاص قاتل شهدای انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با پیگیری های مستمر کارشناسان اداره حقوقی فرماندهی انتظامی استان رای قصاص شهدای والا مقام ستواندوم «مهدی روشن طلب»، استوار دوم «محمدرضا جمالی» و گروهبانیکم «محمود اسماعیلی»در سحرگاه ۲۰ آبان ماه سالجاری در زندان مرکزی زاهدان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان باید بدانند که سیستان و بلوچستان جای امنی برای آن‌ها نیست و قاطعانه و به حکم قانون با آن‌ها برخورد خواهیم کرد، تأکید کرد که با تشکیل قرارگاه عملیاتی در کل استان طرح‌های عملیاتی و پلیسی در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha