کد خبر 226544
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

«حیات» گزارش می‌دهد؛

بفرمایید ال‌کلاسیکوی ایرانی

بفرمایید ال‌کلاسیکوی ایرانی

فوتبالدوستان ایرانی امروز و تا ساعاتی دیگر شاهد یکی از جذاب‌ترین دیدارهای طول فصل خواهند بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ عصر امروز و از ساعت 16:30 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان شاهد تقابل جذاب دو تیم سپاهان و پرسپولیس هستیم که یکی از مهم‌ترین بازی‌های فوتبال ایران یا به عبارتی مهم‌ترین بازی بعد از دربی تهران است که علاقه‌مندان به فوتبال هم منتظر آن هستند. دو تیم به واسطه رقابت‌های جذابشان در مسیر قهرمانی در سال‌های اخیر تبدیل به رقبایی شدند که تقابلشان هم از لحاظ فنی دیدنی و جذاب است و هم حساسیت و اهمیت بالایی برای طرفداران‌شان دارد.

دو تیم در وضعیتی متفاوت از هم پا به این میدان خواهند گذاشت. سپاهان پس از مشکلاتی که موجب شکستش در بازی با ملوان شد، در لیگ قهرمانان آسیا یک پیروزی قاطع و پرگل بدست آورد و با روحیه بالا به مصاف پرسپولیسی می‌رود ولی در سمت مقابل پرسپولیس در سه دیدار گذشته خودش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا موفق به ثبت پیروزی نشده تا اوضاع جالبی تا پیش از این دیدار نداشته باشد.

بازیکنان مشترک دو تیم

بفرمایید ال‌کلاسیکوی ایرانی

دو تیم بازیکنان مشترک زیادی دارند و در ترکیب سپاهان سپاهان نفراتی همچون فرشاد احمدزاده، احسان پهلوان، رامین رضاییان، رضا اسدی، شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر را می‌بینیم که به مصاف تیم سابق خودشان می‌روند و از سمت دیگر سروش رفیعی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر و مسعود ریگی چهار بازیکن پرسپولیس هستند که به مصاف تیم سابقشان خواهند رفت.

وضعیت مصدومان دو تیم

بفرمایید ال‌کلاسیکوی ایرانی

هم سپاهان و هم پرسپولیس در طول هفته‌های گذشته از فصل ضربه زیادی از مصدومیت ستاره‌های کلیدی خودشان خوردند، در پرسپولیس یاسین سلمانی، مرتضی پورعلی گنجی، علیرضا عنایت و علیرضا خدادادی بدلیل مصدومیت طولانی فصل را از دست داده و در دیدار امروز نمی توانند به پرسپولیس در مصاف با سپاهان کمک کنند. علاوه بر مصدومان، هفته گذشته خبر شیوع ویروس سرماخوردگی در اردوی پرسپولیس منتشر شد که این امر علت اصلی غیبت فرشاد فرجی و امید عالیشاه در جریان بازی با استقلال تاجیکستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا شد.

علاوه بر این نفرات، وحید امیری در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان پس از ۱۲ دقیقه‌ حضور در میدان باردیگر با پارگی عضله همسترینگ روبرو شد و فعلاً از میادین دور است. دیگر مصدوم پرسپولیس در این هفته گولسیانی است که بنظر می رسد مشکلی برای دیدار امروز نداشته باشد و گل محمدی به احتمال قریب یقین مقابل سپاهان از این بازیکن بهره خواهد برد.

امید عالیشاه که بدلیل سرماخوردگی بازی با استقلال تاجیکستان را در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از دست داده بود، وضعیت بهتری یافته و در سه روز گذشته با تیم تمرین کرده است و به احتمال زیاد از ابتدای بازی امروز، در نقش جهان پا به توپ می‌شود. سرماخوردگی علیرضا بیرانوند نیز بطورکامل برطرف شده است و بی‌شک فردا سنگربان تیم ملی در مقابل بهترین مهاجمان لیگ برتر خودنمایی خواهد کرد.

در سمت دیگر میدان هم سپاهان درگیر مصدومیت چند بازیکنش در هفته‌های گذشته بوده است. کاوه رضایی، مهاجم خوش تکنیک تیم فوتبال سپاهان که آسیب دیده بود، چند روزی است که در تمرینات این تیم شرکت می کند و وی نیز می‌تواند در دیدار مقابل پرسپولیس به میدان برود. سپاهان مصدوم دیگری ندارد و بازیکنانش در اختیار مورایس هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha