کد خبر 226495
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲

مقام درمانی در غزه: جنگ امروز صهیونیست‌ها علیه زنان و کودکان است

مقام درمانی در غزه: جنگ امروز صهیونیست‌ها علیه زنان و کودکان است

رئیس بخش جراحی بیمارستان الرنتیسی غزه گفت که جنگ امروز رژیم صهیونیستی، جنگ علیه کودکان و زنان است.

به گزارش گروه بیل الملل حیات؛ رئیس بخش جراحی بیمارستان الرنتیسی در غزه گفت که جنگ امروز رژیم صهیونیستی،‌جنگ علیه کودکان و زنان است.

وی که با شبکه خبری الجزیره مصاحبه می‌کرد، افزود: «سه روز پیاپی است که تحت محاصره قرار داشته و دشمن صهیونیستی از ما می‌خواهد که بیمارستان را ترک کنیم اما این خواسته را رد می‌کنیم».

رئیس بخش جراحی بیمارستان الرنتیسی اضافه کرد: «اشغالگران را به چالش می‌کشیم که بتوانند حضور یک نفر از گروه‌های مقاومت را در بیمارستان اثبات کنند».

وی ادامه داد: «کودکان گروهی هستند که بیشترین آسیب را از این جنگ متحمل شده‌اند».

رئیس بخش جراحی بیمارستان الرنتیسی گفت: «کودکان در غزه از هرگونه خدمات محروم بوده و در حال حاضر هیچ جایی برای درمان ندارند».

امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه بامداد شنبه از رژیم صهیونیستی خواست بمباران غیرنظامیان در غزه را متوقف کند. 

ماکرون در مصاحبه‌ای اختصاصی با رسانه دولتی انگلیس، بی‌بی‌سی گفت که اسرائیل باید کشتن کودکان و زنان در غزه را متوقف کند. 

ماکرون در این مصاحبه که در کاخ الیزه انجام شد گفت که «هیچ توجیهی» برای این بمباران‌ها وجود ندارد و آتش‌بس به نفع اسرائیل خواهد بود. 

رئیس‌جمهور فرانسه با بیان این ادعا که حق اسرائیل برای «دفاع از خود» را به رسمیت می‌شناسد گفت: «من از آنها می‌خواهم که این بمباران را متوقف کنند.»

تانک‌های زرهی ارتش رژیم اشغالگر بیمارستان‌های «الرنتیسی» و «النصر» برای کودکان، و دو بیمارستان دیگر فعال در حوزه چشم‌پزشکی و سلامت روان را از هر طرف به محاصره درآورده‌اند.

به گفته منابع خبری، هزاران بیمار، کارکنان بیمارستان، کادر درمان و آوارگان بدون آب و غذا در بیمارستان ها گرفتار شده و هر لحظه در معرض خطر مرگ قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha