کد خبر 226319
۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲

معمای عبور غافلگیرانه فلسطینی‌ها هنوز ناشناخته است

معمای عبور غافلگیرانه فلسطینی‌ها هنوز ناشناخته است

فرمانده سپاه پاسداران گفت: طوفان الاقصی پیروزی است که هرگز تاریخ از یاد نمی‌برد تا نشان دهد که قدرت ایمان حقیقی چگونه می‌تواند بر شمشیر پیروز شود.

به گزارش گروه سیاسی حیات، سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران بعداظهر امروز جمعه(۱۸ آبان‌ماه) در نخستین تجمع حافظان قرآن کریم استان تهران که در مصلای تهران برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از حضور در این‌ مراسم اظهار کرد: جوانانی که تحلیل روح قرآن و تبلور و تجسم آیات الهی در شخصیت آنان ریشه کرده و جوانانی که سیمای مردانه قرآن و دخترانی که تصویرگر سیمای زنانه قرآن کریم هستند یک افتخار و سعادت جاودان نصیب آنها شده است، زیرا که یک جوان، جوانی خودش را به آیات الهی زینت می بخشد.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه امروز در مدح یک واقعه دردناک و عظیم هستیم که این واقعه سرزمین غزه را میدان تفسیر آیات آسمانی قرآنی کریم روی زمین کرده است، ادامه داد: امروز ما با یکی از مدرنترین، پیشرفته‌ترین، مجهزترین، با تجربه‌ترین و در عین حال حساس‌ترین و صاحب قدرتمندترین نیروی اطلاعاتی جهان در طول تاریخ حیات بشر روبه‌رو هستیم. وقتی از دستگاه اطلاعاتی اسرائیل سخن می‌گوییم یعنی جامع جمیع ابزار پیشرفته و تجربیات متراکم تاریخ اطلاعاتی بشر از ابتدا تا به امروز در آن به کار رفته است.

فرمانده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: معمولا خطوط نبرد همیشه مجهزترین و آماده‌ترین خطوط است. در کرانه نوار باریک غزه، اسرائیل از تمام ابزارهای اطلاعاتی خود بهره برده و شرایط را به گونه‌ای تنظیم کرده است که حتی یک حیوان کوچک هم نمی‌توانست از زیر دید اطلاعاتی صهیونیست‌ها عبور کند.

سلامی یادآور شد: دیوارهای بلند چندمتری، سیم‌های خاردار مجهز و حساس الکترونیکی، دوربین‌های دید در شب و شنودهای اطلاعاتی و همچنین شبکه منابع انسانی گسترده و عمیق در جامعه فلسطین، لبنان، سوریه و گشت‌های مکانیزه، پهبادی و... برای ممانعت از عبور یک فرد را به کار بردند، چراکه اسرائیل یک رژیم امنیتی است و فرض عبور از مرزهای این رژیم وجود ندارد.

وی افزود: شاید این هم یکی از عناصر غافلگیری این رژیم باشد اما با وجود این همه ابزارها و سامانه‌ها حداقل ۱۵۰۰ جوان فلسطینی بیش از یک سال برای عبور از این سیستم غیرقابل عبور بر حسب ملاحظات متعارف تلاش کردند، اما با همه اینها که هنوز معمای عبور غافلگیرانه فلسطین هنوز ناشناخته است و هیچکس هنوز اسرار این غلبه را نمی داند، با این وجود وقتی که این ۱۵۰۰ فلسطینی حمله کردند حتی یک تیر شلیک نشد و نه ارتش اسرائیل بلکه هیچکس متوجه این حمله نبود و این هیچ‌چیزی نیست جز تفسیر این آیات پیروزی و امیدبخش قرآن کریم.

فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: قرآن وحی جاری است و مدام جاری می‌شود و این آیات برای یک مورد نیست و اینها حقیقت هستند و نشانه حقانیت یک جریان به شمار می‌روند و همین یک آیه کافی است تا نشان دهد که نصرالهی با جوانان فلسطینی تا انتهای این ماجرا همراه خواهد بود.

سلامی ابراز کرد: امروز شاید به ظاهر اسرائیل یا آتش پرحجم یک غلبه نظامی را ایجاد کرده و ما فقط غزه و تصاویر شهادت کودکان و زنان فلسطینی را می‌بینیم اما  مردم غزه حتی میل خفیف هم به دشمنان و ظالمان خود نشان ندادند.

به گفته وی، طوفان الاقصی پیروزی است که هرگز تاریخ از یاد نمی برد تا نشان دهد که قدرت ایمان حقیقی چگونه می‌تواند بر شمشیر پیروز شود.

فرمانده سپاه پاسداران اضافه کرد: اگر مسلمانان اندک اما قوی باشند خدای متعال ضعف را برای مسلمانان نمی پسندد. در جنگ بدر خدا برخورد واجب کرد نصرت مسلمانان را و نصرت با مسلمانان بود. حق است بر خداوند نصرت خداوند و ما می‌دانیم که سرانجام این نبرد یک پیروزی بزرگ است.

سلامی بیان کرد: موضوع غزه برای ما بسیار سخت است و آرزو می‌کنیم که هرچه زودتر خداوند نصرت نهایی خود را بر این قوم بی ریشه و منحرف و بی رحم نازل کند.

وی در پایان گفت: ما اگر ده‌ها سال می‌خواستیم واقعیت شخصیت سیاسی آمریکا را به جهانیان نشان دهیم که آمریکا برای قتل و عام مسلمانان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند با هزاران ساعت امکان‌پذیر نبود. اما خود آنها کمک کردند و واقعیت شوم و نفرت انگیز خود را نشان دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha