کد خبر 226259
۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

فرمانده فراجا با تأسیس مرکز آموزشی شهید ابوالفتحی دامغان موافقت کرد + سند

فرمانده فراجا با تأسیس مرکز آموزشی شهید ابوالفتحی دامغان موافقت کرد + سند

فرمانده کل انتظامی کشور با تأسیس مرکز آموزشی شهید ابوالفتحی در دامغان موافقت کرد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، در پی نامه نماینده مردم دامغان در مجلس به فرمانده کل انتظامی کشور پیرامون مرکز آموزش عالی شهید ابوالفتحی دامغان، دستور موافقت صادر شد.

علی‌اکبر علیزاده‌برمی در دیداری که با سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور داشت، پس از طرح و تبیین موضوع و بیان پیگیری‌ها و نامه‌نگاری‌های 2 سال گذشته، موافقت لازم را کسب کرد.

سردار رادان ضمن موافقت، به معاون هماهنگ‌کننده و معاون طرح و برنامه فراجا دستور داد که مرکز آموزش شهید ابوالفتحی دامغان به استعداد یک گردان آموزشی تکاور در محل فوق احداث شود.

در نامه نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی به فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران آمده است: پیرو مکاتبات متعدد با فرماندهی فراجا از اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ تاکنون در خصوص احداث مرکز آموزش شهید ابوالفتحی در زمین اهدایی ۲۳ هکتاری مردم دامغان به آن سازمان و موافقت فراجا با آن، متأسفانه تاکنون هیچ اقدامی نشده است.

همچنین می‌خوانیم: زمین مذکور به گورستان موتورسیکلت‌ها و خودروهای سرقتی و تصادفی تبدیل شده و شایسته است به قولی که به مردم داده‌اید، وفادار بوده و به آن عمل کنید.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرده است: مردم شهیدپرور دامغان منتظر اقدام سریع فرمانده فراجا در جهت احداث مرکز آموزش شهید ابوالفتحی هستند.
 

فرمانده فراجا با تأسیس مرکز آموزشی شهید ابوالفتحی دامغان موافقت کرد + سند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha