کد خبر 226243
۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴

ملکی در گفتگو با «حیات»:

برخورد مرگبار یک تانکر حمل سوخت با سه دستگاه خودرو و ورود به یک فروشگاه!

برخورد مرگبار یک تانکر حمل سوخت با سه دستگاه خودرو و ورود به یک فروشگاه!

سخنگوی سازمان آتش نشانی از برخورد تانکر حامل سوخت با ۳ خودرو و ورود به فروشگاه زنجیره ای و فوت راننده خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات اعلام کرد: ساعت ۴:۱۳ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف و  واژگونی تانکر حامل مایعات سوختی واقع در بلوار کوهسار به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اعلام می شود.

وی افزود: در پی اعلام این حادثه ۶ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی از جمله سه دستگاه جرثقیل سنگین و خودروی حامل کف شیمیایی به محل اعزام می شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی مطرح کرد: در پی این حادثه عوامل شهرداری، مدیریت بحران منطقه ۵، ماموران نیروی انتظامی و پلیس راهور نیز در محل حاضر شدند.

ملکی گفت: این تانکر که حامل ۳۰ هزار لیتر مایع گازوییل بود به هنگام حرکت در مسیر به علت نامشخصی به سه دستگاه خودروی سواری برخورد میکند. در پی این برخورد به خودروهای ۲۰۶ و تیبا خسارت سنگینی وارد شد و سرنشین خودرو تیبا نیز به علت شدت برخورد در خودرو محبوس شده بود.

وی توضیح داد: این تانکر پس از برخورد نیز با ادامه مسیر به یک ساختمان مسکونی ۶ طبقه تجاری_اداری برخورد و وارد فروشگاه زنجیره طبقه همکف این ساختمان و در محل واژگون می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: پس از ورود تانکر به این فروشگاه راننده در محل محفوظ و شاهد نشد گازوییل در داخل ساختمان بودیم که آتش نشانان در اولین اقدام و همزمان با عملیات ایمن سازی عملیا رهاسازی را آغاز می کنند.

ملکی افزود: راننده تیبا با وجود جراحات وارده از خودرو خارج اما راننده تانکر به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده است.

وی خبر داد: با حضور یک دستگاه تانکر از تانکرهای شرکت نفت عملیات جا به جایی گازوییل اکنون درحال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha