کد خبر 226030
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

اعلام آمادگی ۱۹ هزار داوطلب هلال احمر زنجان برای امداد رسانی به مردم غزه

اعلام آمادگی ۱۹ هزار داوطلب هلال احمر زنجان برای امداد رسانی به مردم غزه

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۱۹ هزار داوطلب هلال احمر این استان با ثبت درخواست خود، برای امدادرسانی به مردم غزه اعلام آمادگی کردند.

به گزارش گروه استان‌های حیات، حکمت الله هاشمی روز چهارشنبه در آیین افتتاح مسابقات هاکی جمعیت هلال احمر استان زنجان به جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه اشاره کرد و افزود: اگر زمینه اعزام فراهم شود با جان و دل به غزه اعزام می شویم تا دردی از دردهای انبوه کودکان را کاهش دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رویکرد ما در حوزه جوانان، تقویت جذب آنان به جمعیت هلال احمر است، اظهار کرد: از آنجا که ورودی به این جمعیت باید از رده سنی جوانان باشد، تلاش ما در این راستا است.

هاشمی با بیان اینکه در استان زنجان قابلیت جذب جوانان در جمعیت هلال احمر بسیار بالاست، افزود: برای نگهداشت این جوانان نیز برنامه داریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طی ۶ ماهه نخست سال جاری آمار جذب داوطلبان هلال احمر این استان به رشد ۸۷۰ درصدی رسید. 

هاشمی اظهار داشت: علاقه مندان برای مشارکت در فعالیت های عام المنفعه برای ثبت نام خود می توانند به خانه های هلال در مناطق شهری و روستایی، شرکت ها و واحدهای تولیدی، ادارات، مساجد و کانون های دانشجویی و دانش آموزی در دانشگاه ها و مدارس مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha