کد خبر 225959
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

وزیر کشور: انتخابات را ‌باشکوه تمام برگزار خواهیم کرد

وزیر کشور: انتخابات را ‌باشکوه تمام برگزار خواهیم کرد

وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات را ‌باشکوه تمام برگزار خواهیم کرد، گفت: دشمنان تلاش می‌کنند با انتشار حرف‌های غلط به انتخابات ضربه بزنند ولی هر سه قوه تلاش می‌کنند تا انتخابات به باشکوه‌ترین شکل ممکن برگزار شود.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ احمد وحیدی ‌در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین اظهار داشت: استان قزوین مهد فرهنگ و تمدن است و مرقد مطهر امامزاده حسین (ع) در این منطقه محور تمام مباحث فرهنگی استان است.

‌وی افزود: استان قزوین ظرفیت‌های خیلی خوبی در موضوعات فرهنگی دارد و طبیعی است که این استان علی‌رغم تمامی ظرفیت‌ها با مسائلی هم همراه باشد و باید تلاش کرد این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده شود.

وحیدی گفت: اینکه در شهرستانی مثل بوئین زهرا و برخی از شهرستان‌های استان مشکل بیکاری وجود ندارد نشان دهنده این است که کار، تلاش و سازندگی در استان قزوین جریان دارد که این مهم بسیار مطلوب ارزیابی می شود.

وزیر کشور اضافه کرد: مسئله آب مسئله‌ خیلی از استان‌های کشور است که در استان قزوین با نتیجه رسیدن سد بالاخانلو و انتقال آب سد طالقان تا حدود زیادی آب شرب تامین می شود، البته باید مدیریت بهره‌وری آب و مدیریت مصرف آب به طور جد دنبال شود.

وی اظهار داشت: حوزه کشاورزی استان قزوین به صنایع تبدیلی نیاز دارد و باید حمایت‌های بیشتری برای رشد و شکوفایی این حوزه صورت گیرد. 

وحیدی افزود: اجرایی شدن بازار آب و استقبال این طرح از سوی مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورت اجرایی شدن آن بهره وری آب افزایش پیدا می‌کند و به نوعی قدر آب بیشتر از امروز دانسته می شود.

وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات اضافه کرد: انتخابات تلاش مستمر همه دست اندرکاران نظام را می‌طلبد چراکه دشمن بسیار تلاش می کند تا مشارکت ضعیف شود و انتخابات را بی اثر جلوه نماید.

وی اظهار داشت: حجم داوطلبین در انتخابات مجلس شورای اسلامی قابل توجه است و شبکه امامت جمعه و اقشار مختلف مردم باید نسبت به برگزاری هرچه باشکوه انتخابات تلاش و همت کنند.

وحیدی ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند با انتشار حرف‌های غلط به انتخابات ضربه بزنند ولی هر سه قوه تلاش می‌کنند تا انتخابات به باشکوه‌ترین شکل ممکن برگزار شود. 

وزیر کشور گفت: مهم ترین اتفاق سال جاری کشور انتخابات است و باید همه به صورت یکپارچه در این زمینه ورود کنند تا شاهد حضور همه جانبه مردم باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha