کد خبر 225893
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲

نقش معلمان در حفظ ارزشهای انقلاب

نقش معلمان در حفظ ارزشهای انقلاب

نصیرزاده با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) در نظم جهانی شرق و غرب زلزله ای به راه انداخت که بسیاری از حوادث سیاسی جهان بعد از آن رقم خورد، گفت: معلمان نقش تعیین‌کننده ای برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب دارند.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ کنگره شهدای فرهنگیان صبح امروز 16 آبان‌ماه با حضور سرتیپ عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران، علیرضا کریمیان مدیر کل آموزش و پرورش تهران، اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران و زهرا پناهی روا مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

در این نشست سرتیپ عزیز نصیرزاده با بیان اینکه در دنیا و در منطقه شاهد پیامدهای بروز انقلاب اسلامی ایران هستیم، گفت: حضرت امام خمینی (ره) در نظم جهانی شرق و غرب زلزله ای به راه انداخت که بسیاری از حوادث سیاسی جهان بعد از آن رقم خورد.

وی با بیان اینکه حفظ و استمرار انقلاب اسلامی معجزه‌ای بزرگتر از وقوع انقلاب است، افزود: انقلاب ما فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشت از آشوب های دهه اول انقلاب، سپس جنگ هشت ساله و بعد از آن دشمنان به تهاجم فرهنگی روی آورند تا بتوانند از این طریق دانشگاه‌ها را آلوده کنندو حاصل آن حوادث کوی دانشگاه شد. هرچند دشمنان تلاش کردند تا الگوی انقلاب‌های مخملی را در ایران تکرار کردنداما به نتیجه نرسیدند.

نصیرزاده با بیان اینکه شکل‌گیری داعش از سوی آمریکا برای قطع بازوان ایران در منطقه است، بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کاری کرد که آمریکا و هم پیمانانش با همه تجهیزات و ادوات‌ نتوانست، مانند او اقدامات قوی انجام دهند و این امر سبب شددست به ترورآن سردار بزرگ بزنند.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کرونا باعث شد دانش‌آموزان از مدارس دور و به فضای مجازی مسموم و مشغول شوند و نتیجه آن حضور، در فضای مجازی موجب رفتار برخی از آنان در فتنه سال ۱۴۰۱ شد.

وی عنوان کرد: معلمان ما امروز در خط مقدم جبهه جنگ و عرصه اصلی نبرد در حوزه جنگ شناختی هستند. معلمان نقش تعیین‌کننده ای برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب دارند.

نصیرزاده: معمار آینده کشورمان، آموزش و پرورش است و معلمان در این حوزه نقش قوی دارند.از عوامل مهمی که باعث پیروزی انقلاب اسلامی می شوند، شفافیت در مرزهای جبهه حق و باطل است. نظام جمهوری اسلامی ، نظامی عدالت محور می باشد و وجود رهبر انقلاب در چهاردهه گذشته سبب شده تا نقش دشمن نقش بر آب شود. پایداری و دوام کشور و نظام از برکت خون شهدا است و شهدا دفاع مقدس، شهدای حرم، شهدای سلامت و شهدای فتنه همه در یک مسیر هستند.

وی اظهار داشت: بهترین تبیین در مدارس، شناسایی راه شهدا به‌ ویژه شهدای فرهنگی برای دانش‌آموزان است؛ زیرا شهدای فرهنگی در دو جبهه می‌جنگیدند. مسئولان باید قدر معلمان را بدانند و وضع معلمان باید بالاتر از وضع متوسط جامعه باشد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سکوت نهادهای بین‌المللی در قبال جنایات اسرائیل تعجب  آور است ما شاهد بزرگترین نقض حقوق بشر در جنگ غزه بودیم از آنجاییکه در این جنگ از بمب‌های فسفری و بمب‌های سنگرشکن استفاده شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha