کد خبر 225738
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷

سردار حسن زاده:

رژیم صهیونیستی دچار فروپاشی سیاسی و امنیتی شده است/ مسجد سنگر دفاع ترکیبی در برابر دشمنان است

رژیم صهیونیستی دچار فروپاشی سیاسی و امنیتی شده است/ مسجد سنگر دفاع ترکیبی در برابر دشمنان است

گردهمایی بزرگ 4500 نفری ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج پایتخت با عنوان «زمزمه مهربانی» با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه، سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ در مصلی تهران برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ از سپاه تهران بزرگ، سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله(ص)  تهران بزرگ در گردهمایی ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهر تهران که در مصلی حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، عنوان کرد: رزمندگان مقاومت در فلسطین تا نزدیک ۴۰ کیلومتر در سرزمین‌های اشغالی پیش رفتند و این پیشروی که همراه با غافلگیری بود باعث شد ارتش رژیم صهیونیستی نتواند انجام این عملیات را پیش‌بینی کند لذا می‌بینید که رزمندگان فلسطینی به راحتی یکی از فرماندهان صهیونیست را در خواب اسیر می‌کنند و به دنبال آن‌ها بخشی از مردم هم تعدادی اسیر از شهرک‌نشین‌های اسرائیلی می‌گیرند.

وی افزود: جنایت ارتش کودک‌کش صهیونیستی در غزه باعث شد حرفی را که ما قبلا مبنی بر کودک‌کش بودن این رژیم و جنایتکار بودن آن‌ها می‌زدیم را نسل جوان امروز ما یعنی جوانان دهه ۸۰ و ۹۰ آن را به وضوح ببینند و باور کنند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی باعث شد مبارزان فلسطینی بر ارتش صهیونیست‌ها پیروز شوند، اما پیروزی دوم زمانی حاصل شد که مردم غزه علی‌رغم بمباران‌های سنگین ارتش کودک کش صهیونیست ها، مقاومت می‌کنند و این باعث شده تا مردم شهرهای سایر کشورها همانند مردم لندن و پاریس در حمایت از آن‌ها به خیابان‌ها بیایند.

وی اضافه کرد: وزیر امور خارجه کشورمان به درستی بیان کرد که رژیم صهیونیستی به لحاظ ساختار سیاسی و امنیتی دچار فروپاشی شده لذا اینکه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان به‌میدان آمدند برای نگاه داشتن این رژیم وجلوگیری از فروپاشی سریع آن است؛ در واقع آن‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا از نابودی رژیم جلوگیری کنند که البته موفق نخواهند شد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ تصریح کرد: صهیونیست‌ها اگر چه غزه را در محاصره شدید خود قرار دادند، اما از سوی دیگر مرزها را از آغاز جنگ بر روی مردم خودشان هم بستند و اجازه خروج به هیچ کس را نمی‌دهند.

سردار حسن زاده در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: مسجد سنگر است یعنی مسجد پایگاهی برای دفاع در برابر دشمن در تمام عرصه‌ها است، ولی متاسفانه این را خوب متوجه نشدیم به عبارت دیگر مسجد سنگر دفاع ترکیبی در برابر دشمنان است.

وی تاکید کرد: نباید اجازه بدهیم در دوران ظهور مساجد کم فروغ داشته باشیم؛ ائمه جماعات همان برخوردی را با بسیجیان ما در مسجد داشته باشند که با فرزندان خود در منزل دارند از سوی دیگر بسیجیان نیز باید در رونق نماز جماعت در مساجد اهتمام بیشتری از خود بروز دهند و در محل نیز چنانچه مشکلی بوجود آمد با کمک ائمه جماعات در رفع آن کوشا باشند.

سردار حسن زاده با اشاره به اینکه در حال توسعه بسیج نوجوانان هستیم به نحوی که اکنون ۶۰ درصد پایگاه‌های مقاومت، بسیج نوجوانان دارند، تصریح کرد: دوم تا دوازدهم بهمن امسال اجلاسیه کنگره شهدای تهران را برگزار خواهیم کرد که اختتامیه آن ۱۲ بهمن خواهد بود از این روی پیش بینی کردیم تا در یک هزار مسجد یادواره‌های شهدا برگزار شود.

فرمانده سپاه تهران بزرگ درباره اهمیت گرامیداشت ۱۳ آبان امسال هم گفت: امسال ۱۳ آبان علاوه بر روز مبارزه با استکبار، روز انزجار از اسرائیل و حمایت عزتمندانه از مردم فلسطین هم‌خواهد بود به عبارت دیگر ۱۳ ابان‌هم‌روز ملی استکبار ستیزی و هم روز قدس است، پس باید تلاش کنیم این روز را با شکوه‌تر از سال‌های قیل برگزار کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha