کد خبر 225727
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱

مدیرکل دبیرخانه شورای عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر مطرح کرد؛

لزوم سیاست هم افزایی در راستای تحقق طرح شاهد و ایثارگر در سازمان صدا و سیما

لزوم سیاست هم افزایی در راستای تحقق طرح شاهد و ایثارگر در سازمان صدا و سیما

مدیرکل دبیرخانه شورای عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر از لزوم سیاست هم افزایی در راستای تحقق طرح شاهد و ایثارگر در سازمان صدا و سیما خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، به دنبال جلسه ای با معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما جلسه تخصصی با مهندس مسرور مدیرکل برنامه ریزی و نظارت سازمان صدا و سیما و رستمی مشاور ایثارگران آن سازمان برگزار گردید. فقیه ضمن قدردانی از تلاشهای آن سازمان در پیگیری اجرای اساسنامه طرح ،شاهد تاکید کرد در هم افزایی برای برنامه ریزی و ریل گذاری طرح شاهد و ایثارگر در بین دستگاههای عضو خصوصاً سازمان صدا و سیما از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

مهندس مسرور نیز با تاکید بر لزوم تشکیل هر چه سریعتر ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر در سازمان صدا و سیما، گفت: باید تلاش کنیم تا با فرهنگ سازی و تولید محتوی قوی به جامعه این مطلب را برسانیم که ایثارگر ما صرف نظر از امتیازات قانونی خود یک نخبه واقعی است. وی افزود هر اقدامی که در پی آن پوشش رسانه ای مناسب صورت نپذیرد نتیجه مناسب و کافی نخواهد داشت. ما باید با محور قرار دادن اساسنامه طرح شاهد و ایثارگر با تولید برنامههای قوی به فرهنگ سازی عمیق در جامعه پرداخته و در این زمینه از تولیدات جامعه ایثارگری بهره کافی را ببریم

در ادامه این دیدار رستمی نیز بر لزوم بررسی مجدد و انجام اصلاحاتی در اساسنامه طرح شاهد و ایثارگر تاکید نمود.

در پایان مقرر شد در اجرای بند ۲ وظایف عمومی ستادهای مرکزی شاهد و ایثارگر اعتبار مورد نیاز این موضوع در بودجه سال ۱۴۰۳ سازمان لحاظ و برای سال جاری نیز از محل اعتبارات بند " و " تبصره ۹ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ استفاده گردد. از فعالان و تولید کنندگان محتوی با موضوع معرفی نخبگان و جامعه تحصیلی شاهد و ایثارگر در کلیه معاونت ها و بخشهای سازمان اعم از ملی و استانی حمایت کافی به عمل آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha