کد خبر 225722
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با «حیات» تشریح کرد؛

فیلم مست عشق مولانا چه زمانی اکران می شود؟ +فیلم

فیلم مست عشق مولانا چه زمانی اکران می شود؟ +فیلم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی زمان اکران فیلم مست عشق مولانا را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛ فیلم مست عشق مولانا علیرغم گذشت چند سال از تولید آن همچنان بر روی پرده سینما نرفته است. فیلم  مست عشق روایتی از داستان زندگی مولانا جلال‌الدین محمد بلخی و شمس تبریزی دارد که در شهر قونیه می‌پردازد. این فیلم به کارگردانی حسن فتحی، نویسندگی مشترک او و فرهاد توحیدی و تهیه‌کنندگی مهران برومند ساخته شده است.

۲۴ شهریور ۹۸ بود که اعلام شد قرار است داستان زندگی شمس و مولانا ساخته شود. اثری به نام «مست عشق» که حسن فتحی آن را کارگردانی می‌کرد و مهران برومند تهیه‌کننده‌اش است و فیلمنامه را هم فرهاد توحیدی و حسن فتحی نوشتند.  بازیگران و عوامل ایرانی و ترکیه‌ای همچون شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، ابراهیم چلیکول، ‌هانده ارچل، سلما ارگچ، بنسو سورال، بوراک توزکوپاران، بوران کوزوم و حسام منظور هستند.

این موضوع را از  محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حیاط دولت جویا شدیم. وزیر فرهنگ چنین گفت: دوستان ما در سازمان سینمایی مراحل نظارتی را انجام میدهند انشالله  مباحث مورد نظر شورای نظارت  تامین شود به زودی فیلم مست عشق مولانا اکران میشود.

وی ادامه داد: این فیلم یک محصول مشترک ایرانی و ترکیه ای است که قرار بود در قالب چند قسمت پخش شود که سپس تصمیم بر این شد که در قالب سینمایی روی پرده رود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان در رابطه با زمان دقیق اکران این فیلم گفت: چند روز گذشته که دوستان گزارش میدادند در مراحل پایانی قرار دارد و به زودی پخش می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha